پیش بینی بارش باران در این 5 استان ، ساکنان شرق تهران منتظر باران باشند

به گزارش مالزی ارزان، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می گردد.

پیش بینی بارش باران در این 5 استان ، ساکنان شرق تهران منتظر باران باشند

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، برای 5 روز آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی، گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

بعلاوه امروز در مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی و شنبه و یکشنبه گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های مازندران، سمنان و شرق تهران در بعضی ساعات بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می گردد.

بعلاوه شنبه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک دور از انتظار نیست. طی 2 روز آینده نیز دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

برای تهران نیز طی امروز (8 مهرماه) شرایط جوی صاف با غبار صبحگاهی همراه با وزش باد و برای فردا شنبه 9 مهرماه شرایط جوی اسمان کمی ابری و غبارآلود همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است ظرف امروز و فردا بیشینه دمای استان تهران 34 درجه و کمینه آن به 20 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1335

به "پیش بینی بارش باران در این 5 استان ، ساکنان شرق تهران منتظر باران باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش باران در این 5 استان ، ساکنان شرق تهران منتظر باران باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید