چگونه تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را حذف کنیم؟

به گزارش مالزی ارزان، در این خبر با نحوه حذف یا تغییر تصاویر ذخیره شده در اپل واچ آشنا شوید.

چگونه تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را حذف کنیم؟

به گزارش خبرنگار ، در سال های اخیر استفاده از ساعت های هوشمند به مقدار قابل توجهی در بین کاربران افزایش پیدا نموده است و شرکت های سازنده این گجت ها دائما در حال اضافه کردن قابلیت های تازه و جذابی به آن ها هستند که باعث می گردد علاوه بر بالا رفتن کارایی ساعت های هوشمند، فروش محصولات آن ها هم افزایش پیدا کند. در حال حاضر شرکت اپل جزو پرفروش ترین شرکت های سازنده ساعت هوشمند در دنیا است که به علت بالا بودن حافظه ذخیره سازی در این گجت ها، کاربران اطلاعات زیادی از جمله امکان ذخیره عکس را دارند.

اما در حال حاضر بسیاری از کاربران در ساعت های خود تصاویر ذخیره شده ای دارند که هرگز از آن ها استفاده نمی نمایند و از طرفی هم نحوه حذف تصاویر موجود در ساعت خود را هم بلد نیستند. در ادامه قصد داریم نحوه حذف کردن تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را مرور کنیم.

به طور کلی هیچ روشی برای حذف تصویر از اپل واچ وجود ندارد اما کاربر می تواند تصمیم بگیرد که ساعت هوشمندش با کدام یک از آلبوم های موجود در گالری گوشی همگام سازی گردد.

  • برای این کار ابتدا کاربر باید وارد برنامه My Watch در گوشی آیفون خود و بخش Photos گردد.
  • سپس صفحه را به سمت پایین پیمایش نموده و بر روی گزینه Selected Photo Album کلیک نمایند، سپس آلبوم مورد نظرش را را انتخاب نمایند.

علاوه بر این در این محل یک گزینه برای محدود کردن تعداد عکس ها هم وجود دارد که کاربر می تواند تعداد عکس هایی که قرار است همگام سازی گردد را هم تغییر دهد. با انتخاب آلبوم به طور اتوماتیک تصاویر قبلی موجود در اپل واچ حذف شده و تصاویر تازه به اپل واچ اضافه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 962

به "چگونه تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را حذف کنیم؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "چگونه تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را حذف کنیم؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را حذف کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید