گوگل میزبان تبلیغات گرانفروش می گردد

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تحقیق جدید شبکه خبری بی بی سی نشان می دهد گوگل تبلیغاتی برای ارائه خدمات دولتی غیر رسمی (مانند درخواست ویزا) در پلتفرم خود منتشر می نماید که مبالغ گزافی از مشتریان دریافت می نمایند.

گوگل میزبان تبلیغات گرانفروش می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این موتور جستجوی اینترنتی تبلیغات سرویس هایی نمایش می دهد که تا 50 پوند برای تغییر آدرس روی گواهینامه دریافت می نمایند. این درحالی است که در وب سایت رسمی دولت این کار به طور رایگان انجام می گردد.

ثبت درخواست در سیستم الکترونیکی مجوز سفر آمریکا (ESTA) در وب سایت رسمی دولت 10پوند (14 دلار) هزینه دارد. اما گوگل مرتباً به تبلیغاتی اجازه انتشار می دهد که بیش از 58 پوند (80 دلار) برای این کار دریافت می نمایند.

تبلیغات گوگل، سرویس های غیر رسمی مختلفی نمایش می دهند که شامل ثبت درخواست در ESTA، ESTA آمریکا، ETAکانادا، ویزا کانادا، ویزا استرالیا،تجدید گواهینامه رانندگی وتغییر آدرس گواهینامه می گردد.

این درحالی است که تبلیغات برای خدمات غیررسمی فروش اسناد دولتی خلاف قوانین گوگل است. همچنین به نوشته بی بی سی گوگل در سال 2018 تبلیغات برای انجام خدمات دولتی از سوی طرف سوم که بیش از وب سایت های رسمی هزینه دریافت می نمایند را ممنوع نموده است.

تبلیغ نمایندگان هزینه ای به گوگل می پردازند تا آگهی های آنان را در بالای نتایج جستجو نشان دهد.

آنها درخواست مشتری را آنالیز می نمایند و اسناد دولتی را در ازای پرداخت وجه به او بر می گردانند. در حقیقت آنها کار غیرقانونی انجام نمی دهند اما با سواستفاده از مشتریان به سودآوری کلانی دست می یابند. بعضی از شرکت ها بیش از 5 برابر کارمزد وب سایت های رسمی از مشتریان خود هزینه دریافت می نمایند.

مارتین لوئیس مؤسس وب سایت Money Saving Expert در این باره می گوید: این شرکت ها پول مشتری را سرقت نمی نمایند آنها هزینه برای خدمتی دریافت می نمایند که هیچ توجیهی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 785

به "گوگل میزبان تبلیغات گرانفروش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل میزبان تبلیغات گرانفروش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید