170 نفر در اردبیل به دلیل احتمال ابتلا به کرونا بستری هستند

به گزارش مالزی ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر 170 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند و تا به امروز 71 نفر بهبود یافته اند.

170 نفر در اردبیل به دلیل احتمال ابتلا به کرونا بستری هستند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ارائه آخرین آمار از شرایط بیماری کرونا در این استان پرداخت و گفت: درحال حاضر 170 نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند و متاسفانه 9 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کردند.

اخوان اکبری با بیان اینکه 41 بیمار مثبت قطعی در حال حاضر در مراکز درمانی استان بستری هستند، اضافه نمود: از ابتدای شیوع کرونا در استان 71 نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با توصیه به مردم برای ماندن در منازل گفت: بهترین، امن ترین و بهداشتی ترین مکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، منزل است و از افرادی که علیرغم توصیه های داده شده، موازین بهداشت فردی و جمعی را رعایت نمی کنند و این توصیه ها را جدی نگرفته اند بسیار گلایه مندیم.

وی با بیان اینکه اگر این بحران کنترل نشود شرایط وخیم تر خواهد شد، تأکید کرد: برای کنترل این بحران باید همراهی مردم بسیار بالا باشد.

اخوان اکبری به مردم توصیه کرد: مردم استان سعی کنند در دو هفته آینده بیشتر در منزل بمانند، از سفر های برون شهری بخصوص به استان گیلان جدا خودداری کرده و از حضور در تجمع ها و اماکن پرتردد مثل مراکز خرید پرهیز کنند و تردد داخل شهری باید به حداقل برسانند.

وی اعلام کرد: کار های اولیه آزمایشگاه تست کرونا در استان اجرا شده و منتظر اخذ تاییدیه از وزارت بهداشت هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 56

به "170 نفر در اردبیل به دلیل احتمال ابتلا به کرونا بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "170 نفر در اردبیل به دلیل احتمال ابتلا به کرونا بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید