19 آذر؛ زمان آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش

به گزارش مالزی ارزان، تهران (پانا) - دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی مرکز منابع انسانی این وزارتخانه در روز آدینه 19 آذر ماه امسال اطلاع داد.

19 آذر؛ زمان آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش

به منظور تبدیل شرایط و استخدام معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی فعال در آموزش و پرورش، آزمون مجازی گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف این وزارتخانه با هماهنگی مرکز منابع انسانی، صبح روز آدینه 19 آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش این آزمون برای جمعیتی قریب به 16 هزار و 818 نفر برگزار خواهد شد. علاوه بر این، افراد مشمولی که بنا به دلایل متعدد نتوانستند از آزمون 12 شهریور ماه گذشته با موفقیت عبورنمایند، می توانند با گروه سوم در آزمون 19 آذرماه به عنوان آزمون جبرانی، شرکت نمایند.

بر این اساس لینک منابع مورد احتیاج افراد واجد شرایط آزمون در اطلاعیه مرکز سنجش به وسیله سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان در اختیار این افراد قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ آزمون 19 آذر دارای 40 سؤال چند گزینه ای بوده و به صورت برخط، رأس ساعت 10 صبح به مدت 90 دقیقه به وسیله سامانه آزمون به نشانیazmoon.cfu.ac.ir برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1110

به "19 آذر؛ زمان آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 آذر؛ زمان آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید