30 درصد از معابر مرکز نیاز به بازسازی دارد ، بهره برداری از 44 پروژه نیمه تمام

به گزارش مالزی ارزان، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با استقرار مدیریت شهری تازه هدف اول پایان دادن به پروژه های نیمه تمام بود و در این رابطه 30 هزار میلیارد تومان از پروژه ها را در حوزه های عمرانی لیست کردیم و تا کنون 44 مورد آن به بهره برداری رسیده است.

30 درصد از معابر مرکز نیاز به بازسازی دارد ، بهره برداری از 44 پروژه نیمه تمام

به گزارش خبرنگاران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 که صبح امروز - چهارشنبه 3 اسفند 1301- در سی و چهارمین رویداد امید و افتخار برگزار گشت، اظهار کرد: شهرداری یک نهاد خدماتی است که از تولد تا مرگ افراد با مردم سر و کار دارد و این وظیفه شهرداری را دوچندان می کند.

او افزود: عقب ماندگی در تهران بیداد می کند؛ در تهران 11 میلیون متر معبر داریم که بیش از 30 درصد آنها نیاز به بازسازی مجدد دارد که این رقم حدود 4 میلیون متر مربع معبر است. در تهران روزانه 700 تا 800 کیلومتر راه اضافه طی می کنیم که بر اساس آن سالانه حدود 550 میلیون لیتر بنزین در تهران بی جهت مصرف می شود؛ این معادل 12 درصد سوخت تهرانی ها است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: با استقرار مدیریت شهری نو، هدف اول سرانجام دادن به پروژه های نیمه تمام بود و در این رابطه 30 هزار میلیارد تومان از پروژه ها را در حوزه های عمرانی لیست کردیم؛ بخشی از این پروژه ها را براساس منطقه ها لیست کردیم و تا کنون 44 مورد آن به بهره برداری رسیده است. امیدواریم در آینده به 134 پروژه برسیم که ارزش آنها بیش از 5 هزار میلیارد تومان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1402

به "30 درصد از معابر مرکز نیاز به بازسازی دارد ، بهره برداری از 44 پروژه نیمه تمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد از معابر مرکز نیاز به بازسازی دارد ، بهره برداری از 44 پروژه نیمه تمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید