4 هزار و 110 بسته غذایی به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء شد

به گزارش مالزی ارزان، طی ماهی که گذشت نیکوکاران استان تهران با هدایای معیشتی، آستین همت بالا زدند تا سفره خانواده زندانیان را رنگی کنند.

4 هزار و 110 بسته غذایی به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان تهران گفت: در آخرین ماه پاییزی، باز هم نیکوکاران به میدان آمدند تا با اهدای 4هزار و 110 بسته غذایی در روزهای غیبت سرپرست خانه، در امر معیشت به آنان یاری کنند.

علی اسمعیلی با اعلام این خبر گفت: نیکی و بخشیدن مال برای یاری به دیگران، آثار و برکات زیادی دارد، در واقع افرادی که برای گذران زندگی نیاز به حمایت دارند، اعضای همین جامعه هستند و نتایج ارزشمند هر گونه یاری رساندن به آنان را می توان در زندگی دید.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان تهران ادامه داد: اگر سرپرست خانواده از به دلیل ارتکاب جرمی زندانی می شود، جامعه باید از خانواده وی حمایت کند تا از بروز آسیب های اجتماعی و اقتصادی جلوگیری کند.

وی با اشاره به نقش جهادگران در این راستا گفت: نیکوکاران در قالب گروه های جهادی و مردمی، طی ماهی که گذشت با جمع آوری یاری هایشان، 4 هزار و 110 بسته غذایی به ارزش یک میلیارد تومان به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء نمودند تا سفره آنان به ویژه در شب یلدا رنگی شود.

شایان ذکر است: یاری های هر چند محدود به حساب انجمن حمایت از خانواده های زندانیان، ستاد مردمی دیه و یاری به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران و مرکز مراقبت بعد از خروج واریز می شود و نیکوکاران همواره در این مراکز حضور فعال دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 615

به "4 هزار و 110 بسته غذایی به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار و 110 بسته غذایی به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید