43 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوان دعوت شدند

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران که از روز دوشنبه 13 بهمن ماه در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک شروع شده بود، شب گذشته (آدینه شب) به سرانجام رسید و کادر فنی تیم نوجوانان ایران در شش مرحله این اردو از 180 بازیکن منتخب لیگ برتر نوجوانان و معرفی شده از سوی هیات های استانی تست گرفتند.

43 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوان دعوت شدند

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر ایران از بین این بازیکنان، 43 را نفر انتخاب و به نخستین اردوی آماده سازی تیم که برای رعایت پروتکل های بهداشتی در دو مرحله برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

بر این اساس، 22 بازیکن به مرحله نخست اردو که از چهارم تا هشتم اسفندماه و 21 بازیکن به مرحله دوم اردو که از دهم تا چهاردهم اسفندماه برگزار می گردد، دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به مرحله نخست اردو باید عصر روز یکشنبه سوم اسفندماه خود را به رضا عسکری سرپرست تیم معرفی نمایند و نفرات دعوت شده به مرحله دوم نیز باید عصر روز شنبه نهم اسفندماه خود را معرفی نمایند. همراه داشتن تست PCR جدید برای دعوت شدگان نیز الزامی است.

ایران در سال 2021 میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا است که این رقابت ها از دوم تا یازدهم شهریورماه سال 1400 برگزار خواهد شد. تیم والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور شایسته این رقابت ها آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 779

به "43 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوان دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم والیبال نوجوان دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید