5 هشدار مهم گوگل برای کاربران اندروید ، مراقب این سایت ها باشید

به گزارش مالزی ارزان، اگر کاربر اندروید هستید و اغلب از برنامه گوگل کروم استفاده می کنید، حواستان به هشدارهای مهم گوگل درباره سایت هایی باشد که قصد بازدید از آن ها را دارید.

5 هشدار مهم گوگل برای کاربران اندروید ، مراقب این سایت ها باشید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، گوگل با پنج عبارت مهم به کاربران در خصوص محتوای خطرناک، گول زننده و گمراه نماینده به کاربرانش هشدار می دهد. این غول فناوری شرح می دهد: تشخیص فیشینگ و بدافزار به طور پیش فرض روشن است. وقتی روشن است، ممکن است پیغام های زیر را ببینید. اگر یکی از این پیغام ها را مشاهده کردید، توصیه می کنیم وارد سایت نشوید.

اولین عبارتی که باید مراقبش باشید این است: سایت پیش رو حاوی بدافزار است. معنای این هشدار واضح است. یعنی اگر وارد سایت شوید، مجرم سایبری می تواند محتوای خطرناکی روی دستگاه شما نصب کند.

عبارت سایت پیش رو گمراه نماینده است یعنی می تواند یک سایت فیشینگ باشد و شما را وادار کند اطلاعات مهمی وارد کنید و سپس اطلاعات شما را بدزدد. ممکن است عبارت سایت مشکوک را برای سایتی مشاهده کنید که گوگل احتمال می دهد خطرناک باشد.

هشدار خطر دیگری از سوی گوگل این است که سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است. اگر سایتی پتانسیل نصب برنامه های کلاهبردارانه روی دستگاه شما را داشته باشد، این پیغام ظاهر می گردد.

آخرین عبارت هشداردهنده گوگل این است که این صفحه در کوشش است تا اسکریپت ها را از منابع احراز هویت نشده بارگیری کند. این یعنی سایتی که قصد بازدید از آن را دارید امن نیست و ممکن است هک گردد.

بیشتر بخوانید:

  • با این کار راحت تر وب گردی کنید! | زوم 300 درصدی گوگل کروم برای مطالعه بهتر در تلفن همراه

وقتی گوگل هشدار می دهد که با احتیاط دانلود کنید چرا که برخی سایت ها سعی می نمایند با این پیغام که دستگاه شما دارای ویروس است، شما را ترغیب نمایند که نرم افزارهای مضر نصب کنید و باید حواستان باشد که در دامشان نیفتید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1406

به "5 هشدار مهم گوگل برای کاربران اندروید ، مراقب این سایت ها باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هشدار مهم گوگل برای کاربران اندروید ، مراقب این سایت ها باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید