آتش نشانان اهوازی پرونده داغ آتش را بستند

به گزارش مالزی ارزان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 10 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با کوشش آتش نشانان طی دیروز انجام شد.

آتش نشانان اهوازی پرونده داغ آتش را بستند

به گزارش از ، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام 10 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر گفت: اطفاء حریق فست فود در بازار مرو واقع در منطقه کیانپارس و فضای سبز در بلوار قدس حوالی دوربرگردان شیخ بها با کوشش آتش نشانان انجام شد.

او به مهار آتش سوزی پیکان پارک شده جنب دیوار مدرسه در پیچ کارون به دلیل سرایت حریق از خاشاک در مجاورت خودروی مذکور اشاره نمود و اضافه کرد: حریق منزل مسکونی در شهرک اهواز خیابان میثم 5 که به دلیل بی احتیاطی و افتادن ته سیگار بر روی اثاثیه و اتاق خواب در خیابان دانشجو واقع در شهرک دانشگاه اطفاء شد.

قنبری مهار آتش سوزی یک دستگاه پراید به دلیل نشت گاز LPG، نجات مرد جوان 26 ساله در منطقه کمپلو خیابان وحدت که از پشت بام طبقه دوم بر روی دیوار طبقه اول ساختمان مسکونی همجوار سقوط نموده بود، همکاری با عوامل اورژانس 115 برای جابجایی بیمار سنگین وزن در خیابان 9 شرقی کیانپارس و نجات 2 شهروند در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در منطقه ها کیانشهر و مهدیس را از دیگر عملیات های اجرا شده برشمرد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 989

به "آتش نشانان اهوازی پرونده داغ آتش را بستند" امتیاز دهید

863 کاربر به "آتش نشانان اهوازی پرونده داغ آتش را بستند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشانان اهوازی پرونده داغ آتش را بستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید