ویزای آمریکا: آمریکایی ها 3 بالگرد روسی را خطرناک ترین بالگردهای دنیا نامیدند

به گزارش مالزی ارزان، کارشناسان نظامی آمریکایی سه بالگرد روسی: کا-52، میگ-28اچ و میگ-24 را از برترین و خطرناک ترین انواع بالگردهای نظامی در دنیا نامیده و به بعضی خصوصیات منحصر به فرد آنها اشاره کردند.

ویزای آمریکا: آمریکایی ها 3 بالگرد روسی را خطرناک ترین بالگردهای دنیا نامیدند

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو امروز (یکشنبه) نوشت: کارشناسان نظامی آمریکایی بالگردهای روسی: کا-52، میگ-28اچ و میگ-24 را جزو رجحانن انواع بالگردهای نظامی در دنیا ارزیابی نموده اند. این مسئله در مطلبی در نشریه نظامی میلیتاری واچ ( Military Watc ) مورد اشاره قرار گرفته است.

به عقیده کارشناسان آمریکایی، کارآیی بسیار موثر نسل تازه بالگردهای شناسایی و تهاجمی کا-52 روسیه به علت مجهز بودن آنها به سیستم ویژه الیگاتور است. به گفته آنها، این سیستم بی صدا بودن و فناوری کامل این بالگرد را تأمین نموده و توان بارگیری مفید این ماشین پرنده را هم افزایش داده است. علاوه بر این، این بالگرد قابلیت نصب تجهیزات نظامی سنگین و انواع موشک های کروز را هم دارد.

در این مقاله بعلاوه تأکید شده که روسیه تنها کشور دنیا است که بیش از یک نوع بالگرد سنگین تهاجمی دارای کیفیت بسیار بالا فراوری می نماید که از جمله آنها بالگرد میگ-28اچ است که به شکارچی شب هم معروف شده است. این ماشین پرنده روسی قادر به حمل تا 16 موشک ضدتانک و 18 موشک راهنمایی شونده است.

به عقیده کارشناسان نظامی آمریکایی، این بالگرد تهاجمی روسی از لحاظ خصوصیات پرواز، قدرت آتش و استقرار تجهیزات نظامی بر بالگردهای آراچی ( Apache ) آمریکایی رجحان دارد. ضمن اینکه بالگردهای میگ-28اچ روسیه قابلیت پرواز به عقب را هم دارند.

تحلیلگران این نشریه نظامی بعلاوه معتقدند که بالگردهای میگ-24 روسی هم از جمله دیگر بالگردهای برتر دنیا هستند که در نوع خود کم نظیرند. به نوشته این مقاله، نوع مدرهمه شده این بالگرد دارای سیستم رادار خاص، سیستم تازه برای مقابله با اشعه مادون قرمز مستقیم، سیستم خلبان اتوماتیک و یک سیستم راهنمایی و هوانوردی ویژه است.

علاوه بر این، این مقاله بالگرد آمریکایی آپاچی ای.ان-64ایی و بالگرد چینی زد-10ام را هم در لیست 5 رجحانن انواع بالگردهای دنیای جای داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 977

به "ویزای آمریکا: آمریکایی ها 3 بالگرد روسی را خطرناک ترین بالگردهای دنیا نامیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: آمریکایی ها 3 بالگرد روسی را خطرناک ترین بالگردهای دنیا نامیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید