اتفاقی عجیب در فوتبال مردان؛ کوبیدن با مشت به سر داور زن!

به گزارش مالزی ارزان، اتفاق عجیبی که در یک مسابقه فوتبال در لیگ های آماتور آرژانتین رخ داد، با واکنش های زیادی همراه شد. جایی که یک بازیکن فوتبال، با حمله به داور زن مسابقه ضربه شدیدی را به سر او وارد کرد.

اتفاقی عجیب در فوتبال مردان؛ کوبیدن با مشت به سر داور زن!

به گزارش خبرنگاران، دالما کورتادی داور آرژانتینی است که مورد حمله نهاده شد. روز دوشنبه و پس از آنکه یکی از بازیکنان حاضر در جریان یک مسابقه لیگ منطقه ای با تصمیم قاضی میدان مخالف بود، از پشت و با مشت به کورتادی حمله کرد و حالا این داور زن خواهان اجرای عدالت است.

کورتادی 30 ساله داور این میدان خواهان این شده تا بازیکن ضارب یعنی کریستین تیرونه 34 ساله مورد محاکمه قرار بگیرد. این داور می گوید پس از اعلام یک خطا به ضرر تیم تیرونه و دادن کارت زرد، از سوی این بازیکن مورد حمله نهاده شده است.

تصاویر ضبط شده از لحظه درگیری نشان می دهد که بازیکن ضارب به وسیله نیرو های امنیتی مستقر در ورزشگاه دستگیر شده است. پس از این اتفاق، کورتادی به بیمارستان منتقل شد و چند ساعت پس از حمله تحت نظر پزشکان بود.

کورتادی در حال قضاوت بازی دسته سوم لیگ منطقه ای بین ایندیپندنسیا و گارمنسه بود که این ملاقات پس از حمله بازیکن ضارب به حالت تعلیق عایدی.

پس از این اتفاق، کمیته انضباطی لیگ منطقه ای این حمله را محکوم کرد و بازیکن ضارب را به صورت مادام العمر از حضور در فوتبال محروم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1302

به "اتفاقی عجیب در فوتبال مردان؛ کوبیدن با مشت به سر داور زن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب در فوتبال مردان؛ کوبیدن با مشت به سر داور زن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید