اخذ گواهینامه GMP شرکت داروسازی سها

به گزارش مالزی ارزان، شرکت داروسازی سها پیروز به دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو گشت.

اخذ گواهینامه GMP شرکت داروسازی سها

به گزارش گروه اچتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور ین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ پس از شیوع ویروس کرونا و به تبع آن محدودیت های ایحاد شده، چالش هایی در تأمین مواد اولیه و فراوری دارو ایجاد شد. در این بین شرکت داروسازی سها به موازات مسؤلیت خطیر خود در فراوری دارو، توانست به طرح های توسعه خود بپردازد و با اصلاح GMP خطوط فراوریی، ضمن فراوری دارو منطبق بر بالاترین استاندارد های کیفی داخل، برای حضور قوی در عرصه فراوریات دارویی برنامه ریزی کند.

براساس این گزارش؛ تیم بازرسان GMP از کلیه واحد های شرکت داروسازی سها بازدید به عمل آورده و در نهایت این مجموعه با کوشش شبانه روزی همکاران پیروز به دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو شد. استانداردسازی و بروز کردن خطوط فراوری از عمده دغدغه های مدیرعامل و هیأت مدیره مجموعه است؛ این پیروزیت زمینه را برای فراوری دارو های تازه موردنیاز ملت شریف ایران فراهم می سازد.

شرکت داروسازی سها به نام عضو مهمی از نظام سلامت جامعه با وجود پتانسیل های ساختاری و پرسنل مجرب، صندلی ویژه ای در صنعت دارویی کشور دارد که می تواند اثر مطلوب و مثبتی در سلامت احاد جامعه داشته باشد و توسعه محصولات تازه از اهداف کوتاه مدت این شرکت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1030

به "اخذ گواهینامه GMP شرکت داروسازی سها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ گواهینامه GMP شرکت داروسازی سها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید