انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی به بعد از ماه رمضان موکول شد

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، محمدحسین علیزاده در مورد زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: در جلسه ای با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مقرر شد این مجمع بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی به بعد از ماه رمضان موکول شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بهترین موسسه اعزام دانشجو به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سرپرست فدراسیون ملی دانشگاهی درباره به تأخیر افتادن دوباره مجمع تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در مجمع از ابتلاء به بیماری کرونا برگزاری مجمع به تأخیر افتاده است.

علیزاده گفت: پیش از این در راستای مصوبه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزار نشدن مسابقات ورزشی که با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ابلاغ شده است کلیه مسابقات ورزشی، همایش ها، کلاس ها و کارگاه های آموزشی دانشجویان لغو شده بود.

به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی مقرر بود هفته اول اردیبهشت سال جاری برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 193

به "انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی به بعد از ماه رمضان موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی به بعد از ماه رمضان موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید