تور ارزان فرانسه: انیمیشن های کانون در فرانسه به نمایش گذاشته می گردد

به گزارش مالزی ارزان، تهران (پانا) - چهار فیلم کوتاه پویانمایی کانون به همراه دو فیلم دیگر در مجموعه با عنوان وای یک دوست نو پیدا کردم در دومین جشنواره تصاویر نو ایرانی در فرانسه نمایش داده می گردد.

تور ارزان فرانسه: انیمیشن های کانون در فرانسه به نمایش گذاشته می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در این مجموعه که فیلم هایی با موضوع شادمانی و دوستی از سوی شرکت توزیع کننده فرانسوی ویپت گرداوری شده، پویانمایی های قلب مترسک به کارگردانی غلامرضا کزازی، ماه مهربان اثر نازنین سبحان سربندی، قصه های یک خطی 4 و 5 ساخته بهزاد فراهت از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان قرار گرفته است.

مجموعه وای یک دوست تازه پیدا کردم ساعت 14 روز 19 آبان1400 (10 نوامبر 2021) در دومین جشنواره تصاویر تازه ایرانی در مرکز فرهنگی شهر ویتره کشور فرانسه به نمایش در می آید.

این مجموعه نخستین بار در سال 2016 از سوی شرکت ویپت به اکران عمومی عایدی در شرح آن آمده این فیلم ها به ما یاری می نماید تا لذت کشف یک دوست تازه را درک کنیم.

انیمیشن پیراکانتا از ایران ساخته نگاره حلیمی و نیز فیلم کراوات ساخته An Vrombaut کارگردان بلژیکی از دیگر فیلم های مجموعه وای یک دوست تازه پیدا کردم است.

دومین جشنواره تصاویر تازه ایرانی از 19 تا 23 آبان 1400(10 تا 14 نوامبر 2021) در شهر ویتره فرانسه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1151

به "تور ارزان فرانسه: انیمیشن های کانون در فرانسه به نمایش گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: انیمیشن های کانون در فرانسه به نمایش گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید