باشگاه تراکتور مانع جدایی بازیکن مدنظر پرسپولیس شد

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، با توجه به فرا رسیدن نیم فصل مسابقات لیگ برتر و با عنایت به درخواست کتبی سه تن از بازیکنان بومی، آقایان پیمان بابایی، سامان نریمان جهان و اکبر ایمانی برای فسخ قرارداد به دلیل عدم دریافت درصد مقرر قرارداد تا نیم فصل، علیرغم درک شرایط فعلی باشگاه، پیرو پیگیری مدیریت، مبلغ درصد مقرر به حساب این بازیکنان واریز شد، تا امکان فسخ یکطرفه قرارداد از طرف این بازیکنان سلب شود.

باشگاه تراکتور مانع جدایی بازیکن مدنظر پرسپولیس شد

شایان ذکر است بر همین اساس، درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد تا بازیکنان با روحیه مضاعف نیم فصل دوم را آغاز کنند. همچنین با مدیریت مستقیم شخص استاندار محترم جناب آقای عابدین خرم پیگیری های عملی جهت انتقال مس سونگون به مس آذربایجان و واگذاری سهام باشگاه به این شرکت و همچنین باز شدن پنجره جابجایی ادامه داشته تا در اسرع وقت نسبت به تقویت تیم و جذب بازیکنان مدنظر سرمربی اقدام شود.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتور در حالی جلوی فسخ یکطرفه قرارداد بابایی را گرفت که مهاجم این تیم قصد داشت با توجه به درخواست یحیی گل محمدی رضایت نامه خود را دریافت کرده و به پرسپولیس بپیوندد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1244

به "باشگاه تراکتور مانع جدایی بازیکن مدنظر پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه تراکتور مانع جدایی بازیکن مدنظر پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید