برتری پرسپولیس مقابل تیم جوانان ایران در دیداری محبت آمیز

به گزارش مالزی ارزان، تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از ملاقات مقابل استقلال در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف تیم جوانان ایران رفت و مقابل این تیم به رجحان دست یافت.

برتری پرسپولیس مقابل تیم جوانان ایران در دیداری محبت آمیز

به گزارش خبرنگاران، ملاقات محبت آمیز تیم فوتبال پرسپولیس با تیم فوتبال جوانان کشورمان از ساعت 12 امروز (آدینه) در زمین شماره دو آموزشگاه ملی فوتبال برگزار گشت که پرسپولیسی ها با نتیجه 2 بر یک به رجحان رسیدند. مهدی عبدی در دقایق 22 و 70 گل های پرسپولیس را به ثمر رساند و آریا برزگر، بازیکن جوان پرسپولیس که در تیم جوانان عضویت دارد، در دقیقه 87 دروازه تیم باشگاهی اش را باز کرد.

البته بازیکنان اصلی پرسپولیس که روز گذشته در ملاقات مقابل استقلال به میدان رفته بودند، از ساعت 11:30 زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند. به همین دلیل پرسپولیسی ها در ملاقات مقابل تیم جوانان با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل زاده، احسان حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید حسین پور، محسن ربیع خواه، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی عبدی و آنتونی استوکس به میدان رفتند.

حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز تماشاگر ویژه این ملاقات بود.

دقیقه 10: ارسال امید عالیشاه از روی نقطه کرنر با ضربه سر عبدی همراه شد که مدافع تیم ملی از مقابل دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 18: آنتونی استوکس پشت ضربه ایستگاهی نهاده شد که شوت او از فاصله 25 متری با اختلاف کمی از بالای دروازه تیم جوانان به بیرون رفت.

دقیقه 22: اشتباه مدافعان تیم جوانان باعث شد توپ به عبدی برسد و او از مقابل دروازه با شوتی دقیق گل نخست بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 28: حرکت انفرادی خوب سعید حسین پور با دریبل دو نفر همراه شد، اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 31: باز هم حرکت عمقی خوب سرخپوشان باعث ایجاد موقعیت شد و استوکس با پاس رو به عقب توپ را به حسین پور رساند که شوت این بازیکن با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

نیمه نخست با یک گل به سود پرسپولیس به سرانجام رسید. در شروع نیمه دوم، امیر روستایی به جای استوکس در ترکیب پرسپولیس نهاده شد.

دقیقه 55: امیر روستایی روی پاس خوب عبدی با دروازه بان حریف تک به تک شد، اما شوتش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: روی حرکت ترکیبی خوب مهاجمان پرسپولیس، توپ به روستایی رسید که شوت او را این بار دروازه بان حریف مهار کرد.

دقیقه 62: آریا برزگر که در این بازی برای تیم جوانان بازی می کرد با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد، اما در آخرین لحظات احسان حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 65: امیرحسین بیات به جای رادوشویچ در ترکیب پرسپولیس نهاده شد.

دقیقه 70: مهدی عبدی روی پاس امیر روستایی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از یک چرخش با شوت پای چپ گل دوم خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 87: پاس عمقی جوانان به آریا برزگر رسید و او در موقعیت تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کرد و بازی 2 بر یک شد.

ترکیب پرسپولیس در این بازی: رادوشویچ (65 - امیرحسین بیات)، شجاع خلیل زاده، احسان حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید حسین پور، محسن ربیع خواه، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی عبدی و آنتونی استوکس (45 - امیر روستایی).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 3

به "برتری پرسپولیس مقابل تیم جوانان ایران در دیداری محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برتری پرسپولیس مقابل تیم جوانان ایران در دیداری محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید