بوندس لیگا، لورکوزن 10 نفره اشتوتگارت را در خانه اش شکست داد

به گزارش مالزی ارزان، دیدارهای هفته پنجم بوندس لیگا با پیروزی تیم فوتبال بایرلورکوزن در خانه اشتوتگارت با وجود 10 نفره بودن در بیش از 60 دقیقه از زمان بازی پیگیری شد.

بوندس لیگا، لورکوزن 10 نفره اشتوتگارت را در خانه اش شکست داد

به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از هفته پنجم بوندس لیگای آلمان، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال اشتوتگارت میزبان بایرلورکوزن بود و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

در این بازی لورکوزن با گل دقیقه دوم روبرت آندریخ خیلی زو از میزبان خود پیش افتاد. پاتریک شیک مهاجم چک تبار تیم میهمان در دقیقه 19 دومین گل را برای لورکوزن به ثمر رساند. اخراج آندریخ در دقیقه 31 کار تیم لورکوزنی ها را سخت کرد به خصوص که 7 دقیقه پس از این اتفاق اورل مانگالا یکی از گل های را برای اشتوتگارت جبران کرد. با این حال فلوریان ویرتز با به ثمر رساندن گل سوم لورکوزن در دقیقه 70 خیال تیم میهمان را از بابت کسب سه امتیاز این بازی آسوده کرد.

بایرلورکوزن با کسب این نتیجه سومین برد خود را در این فصل بوندس لیگا رقم زد تا با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ماینتس به رده سوم جدول صعود کند. اشتوتگارت اما با قبول سومین باختش در این فصل با 4 امتیازی که داشت و به خاطر بدتر شدن تفاضل گش نسبت به تیم های لایپزیگ و آرمینا بیلفلد به رده چهاردهم جدول سقوط کرد.

امشب دو بازی دیگر در هفته پنجم بوندس لیگا برگزار می گردد که در بازی اول از ساعت 20 به وقت تهران تیم بوروسیا دورتموند به مصاف یونیون برلین رفته است و در بازی دیگر از ساعت 22 ولفسبورگ از اینتراخت فرانکفورت پذیرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1006

به "بوندس لیگا، لورکوزن 10 نفره اشتوتگارت را در خانه اش شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، لورکوزن 10 نفره اشتوتگارت را در خانه اش شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید