تجهیز خودروهای یگان حفاظت منابع طبیعی

به گزارش مالزی ارزان، تهران (پانا) - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور از ساماندهی نیروهای یگان حفاظت و تجهیز خودروهای حفاظتی سازمان جنگل ها خبرداد.

تجهیز خودروهای یگان حفاظت منابع طبیعی

سرهنگ رضا اکبری افزود: تمامی خودروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از این پس به تجهیزاتی همچون ردیاب، آرم و علائم گردان و برچسب مصوب تجهیز می شوند و خودروهای کمک دار سازمانی و مورد بهره برداری در سایر بخش های ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری هم برابر فرم ابلاغی نسبت به نصب برچسب و آرم سازمان جنگل ها روی درهای جلوی خودرو اقدام می کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در ادامه اظهارکرد: در راستای ساماندهی پوشش کارکنان حفاظتی و خودروهای گشت و مراقبت و ایجاد نظم و انضباط در رده های تابعه استانی، بخشنامه ای با امضای مسعود منصور - رییس سازمان جنگل ها- ابلاغ شد و ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری مکلف شدند تا کلیه نیروهای یگان حفاظت در محل کار و هنگام ماموریت با لباس فرم حضور داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها اکبری خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر ایجاد اقتدار حفاظتی منجر به اعتماد بیشتر مردم و بهره برداران منابع طبیعی و حضور موثرتر نیروها در برخورد با متخلفان حرفه ای نظیر قاچاقچیان چوب و بهره برداران غیر مجاز و متصرفان عرصه های منابع طبیعی می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 897

به "تجهیز خودروهای یگان حفاظت منابع طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز خودروهای یگان حفاظت منابع طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید