کوشش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است

به گزارش مالزی ارزان، سخنگوی شورای نگهبان گفت: عوامل شورای نگهبان در انتخابات پیش رو باید با بی طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل نمایند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

کوشش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جلسه مدیران استانی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز دوشنبه (12 آبان 1399) با حضور سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان برگزار گردید.

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت پیامبر بزرگ الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ایام 13 آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز را گرامی داشت.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: در انتخابات پیش رو مدیران مراکز استانی و همچنین کارمندان و عوامل شورای نگهبان باید سعی نمایند بدون جهت گیری سیاسی، با بی طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل نمایند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: برای انتخابات آینده که شاید هنوز با کرونا درگیر باشیم برخی از پیش بینی ها و اقدامات باید انجام گردد تا شاهد یک انتخابات خوب و صحیح باشیم و بار کرونا را کم تر کنیم.

کدخدایی درباره احتمالات مطرح شده از برگزاری تمام مراحل 25 گانه انتخابات 1400 به صورت الکترونیک اعلام نمود: درخصوص بحث انتخابات الکترونیکی مسائلی مطرح شده که باید در این باره هم تصمیم گیری گردد تا انتخاباتی سالم را ببینیم و هم سلامتی مردم رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 488

به "کوشش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش شورای نگهبان اعمال نظارت بی طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات 1400 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید