شرح مدیر ردمی درباره کاهش تعداد گوشی های مجهز به دوربین پاپ آپ

به گزارش مالزی ارزان، به نظر می رسد 2019 سال دوربین سلفی پاپ آپ بود زیرا شرکت های متعددی مانند وان پلاس، ردمی و ویوو گوشی های مجهز به چنین دوربین هایی را روانه بازار کردند. اما در سال 2020، این ویژگی به یک مشخصه نادر بدل شده و نمایشگرهای حفره دار مورد استقبال گسترده قرار گرفته اند. در چنین فضایی، ردمی K30 پرو که به زودی معرفی می گردد، از معدود گوشی هایی است که با دوربین پاپ آپ به دست مشتریان می رسد.

شرح مدیر ردمی درباره کاهش تعداد گوشی های مجهز به دوربین پاپ آپ

حالا، مدیر کل ردمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو موضوع دلیل کاهش محبوبیت دوربین های پاپ آپ را مطرح نموده و به نظر می رسد مهم ترین مقصر این موضوع، چالش های فنی است. در این پست آمده که تعداد قطعات مربوط به گوشی های 5G به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این مدیر ارشد در ادامه گفته که مثلا در خصوص ردمی K30 پرو با 3885 قطعه روبرو هستیم که افزایش 268 درصدی نسبت به نسل قبلی را نشان می دهد.

تعبیه دوربین سلفی پاپ آپ همچنین طراحی مادربرد این گوشی را به یک چالش تبدیل نموده و و لو ویبینگ گفته که آن ها در ابتدا مادربرد را به دو قسمت تقسیم کردند. متاسفانه انجام این کار موضوع مدیریت گرمای تولیدی را به مشکل بزرگی بدل می کرد. اما انتخاب مادربرد واحد کار ردمی را برای کنترل گرما راحت تر نموده است.

در نهایت مدیر کل ردمی اعلام نموده که در خصوص گوشی های 5G مجهز به دوربین پاپ آپ، موضوع عمر باتری یک نگرانی مهم به حساب می آید. او در این مورد شرح بیشتری ارائه نداده ولی احتمالا قطعات بیشتر مربوط به دوربین پاپ آپ فضای مربوط به باتری را کاهش می دهد. یکی دیگر از چالش هایی که توسط ویبینگ مطرح نشده، بحث دوام گوشی است. زیرا گوشی های دارای دوربین پاپ آپ معمولا بیشتر از گوشی های دیگر در معرض نفوذ آب و گرد و غبار هستند. بنابراین اصلا عجیب نیست که تولیدنمایندگان زیادی ترجیح می دهند گوشی های مجهز به نمایشگر حفره دار یا دارای بریدگی را روانه بازار نمایند.

در هر صورت ردمی با وجود تمام این چالش ها، برای ردمی K30 پرو تصمیم گرفته از دوربین پاپ آپ استفاده کند و این یعنی در سال 2020 حداقل یک گوشی مجهز به چنین مشخصه ای روانه بازار می گردد و تنوع انتخاب برای کاربران افزایش پیدا می نماید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 88

به "شرح مدیر ردمی درباره کاهش تعداد گوشی های مجهز به دوربین پاپ آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح مدیر ردمی درباره کاهش تعداد گوشی های مجهز به دوربین پاپ آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید