ثبت پتنت در آمریکا

به گزارش مالزی ارزان، چرا ثبت پتنت؟

در دنیای امروز، اطلاعات به راحتی مخابره می شوند. یکی از معایب این مخابره سریع، لو رفتن اطلاعات می باشد. از طرفی افراد سودجو نیز دائما در حال پیدا کردن راهی برای یک شبه ره صد ساله رفتن می باشند. در این میان، نوآوران با تحقیق و کوشش، به نقاط تازه ای در علم و فناوری می رسند. این نقاط در قالب دانش یا محصولی جدید ظهور می نماید.

ثبت پتنت در آمریکا

سوال اینجاست برای حفاظت از حاصل دسترنج آنان باید چه کرد؟ ثبت پتنت در آمریکا یکی از بهترین راه ها محافظت از طرح و ایده نو می باشد. با این کار شما تا 20 سال از حمایتی بین المللی برخوردار خواهید بود. همچنین می توانید امتیاز طرح خود را فروخته و یا در بازارهای دنیای به فعالیت بپردازید. طرحی که انحصاری و محرمانه باشد، تقاضای زیادی را در بازار سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. همچنین این سرمایه گذاران قادر نخواهند بود شما را دور بزنند. زیرا حمایت قانونی و رسمی با شماست.

ثبت پتنت همچنین راه را برای مهاجرت صاحبان ایده یا شرکت هموار خواهد نمود. بر کسی پوشیده نیست که کشوری مانند آمریکا، تشنه جذب نخبگان بوده و از ایده های بکر آنان استقبال و حمایت خواهد نمود. مهاجرت به وسیله ثبت پتنت راهیست که پیش روی نوآوران در سراسر دنیا قرار گرفته است.

انواع پتنت

پتنت اختراع

پتنت طرح صنعتی

پتنت گونه گیاهی

شیوه ثبت

قبل از همه چیز ضروری است تا با یک موسسه معتبر مشورت کنید. چک کردن اعتبار و سابقه موسسه در این مرحله بسیار حائز اهمیت است. زیرا طرح شما قبل از ثبت شدن، بی دفاع بوده و می تواند طعمه سودجویی افراد شود. پس برای هزینه کمتر یا هر بهانه دیگری، حاصل کوشش خود را به خطر نیاندازید.

مرحله بعد، پر کردن افشاء نامه می باشد. در این نامه ضروری است اختراع خود را به طورکامل شرح دهید. این شرح باید شامل ایده اولیه، فناوری استفاده شده، محاسبات یا تحقیقات صورت گرفته و کارایی یا کاربرد طرح شما می باشد.

وقتی افشاء نامه شما تایید شد، مصاحبه ای به صورت تلفنی یا حضوری برگزار خواهد شد. هدف این مصاحبه، اطمینان حاصل کردن طرف مقابل از صحت هویت و ادعا های شماست. وکیل با استفاده از اطلاعات و اظهارات شما، اقدام به تدوین اظهارنامه می کند. این اظهارنامه توسط یک مقیم آمریکا به وکالت از شما ثبت شده و متعاقبا نتیجه آن به وکیل شما ابلاغ خواهد شد. در صورت تایید نهایی، پتنت یا گرنت به شما اعطا می شود.

از این پتنت می توان به عنوان ابزاری برای مهاجرت نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: اینترنت
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 456

به "ثبت پتنت در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت پتنت در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید