خبرنگاران برنامه بازگشایی مدارس ابتدایی در هلند اعلام شد

به گزارش مالزی ارزان، تهران- خبرنگاران- مارک روته نخست وزیر هلند، ممنوعیت برگزاری رخدادهای عمومی را سه ماه دیگر تمدید کرد اما از بازگشایی مدارس ابتدایی در چند هفته آینده اطلاع داد.

خبرنگاران برنامه بازگشایی مدارس ابتدایی در هلند اعلام شد

به گزارش سه شنبه شب رویترز، روته در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که کاهش شیوع کرونا این امکان را فراهم می نماید که مدارس ابتدایی به صورت محدود از 11 ماه می (22 اردیبهشت) بازگشایی گردد.

نخست وزیر هلند اظهار کرد که حفظ بعضی محدودیت ها هنوز ضروری است؛ زیرا اگر امروز محتاط باشیم بهتر از آن است که بعداً تأسف بخوریم.

وی اضافه نمود: دوست داشتم بگویم که می توانیم بیشتر از این محدودیت ها را برداریم اما این کار خطرناک و ترسناک است. بهبود کمی در آمارها مشاهد می گردد و اگر محدودیت های بیشتری را لغو کنیم موجب بازگشت پیک بیماری می گردد.

روته اعلام نمود که مدارس ابتدایی و مهدکودک ها اجازه خواهند داشت که به طور محدودیت فعالیت خود را دوباره شروع نمایند.

وی همچنین تأکید کرد که فاصله گذاری اجتماعی همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. علاوه بر این، رستوران ها تا 19 می (29 اردیبهشت) تعطیل خواهد بود.

پیش تر برگزاری رخدادهای ورزشی و فستیوال های موسیقی تا سرانجام ماه می ممنوع شده بود اما روته این ممنوعیت را تا اول ماه سپتامبر تمدید کرد.

موسسه بهداشت هلند اعلام نمود که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 34 هزار و 134 نفر و تعداد جان باختگان به 3 هزار و 916 تن رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 176

به "خبرنگاران برنامه بازگشایی مدارس ابتدایی در هلند اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه بازگشایی مدارس ابتدایی در هلند اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید