خبرنگاران قله فوتسال ایران در تسخیر ساوجی ها

به گزارش مالزی ارزان، ساوه-خبرنگاران- این روزها همای سعادت روی شانه های سن ایچ ساوه نشسته است و این تیم خوش ترکیب و فانتزی باز در غیاب هواداران نمایش های دلپذیری در سالن مسابقات ارائه می کند تا با پیروزی های پیاپی در اندازه قدرت جدید لیگ برتر ظاهر شود و بر قله فوتسال ایران تکیه بزند.

خبرنگاران قله فوتسال ایران در تسخیر ساوجی ها

به گزارش خبرنگاران، کننده استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال ایران، امشب هم نمایشی درخشان در سالن فجر ارائه کرد و مقاومت البرز را با چهار گل بدرقه کرد.

برای سن ایچ در این دیدار که از ساعت 22 به میزبانی ساوه انجام شد، طاها نعمتیان ، مهرداد کریمی، مهدی عامری و رضا سپندار گلزنی کردند.

گل های دقایق پایانی کیانوش شیرپور و شهاب طالبی برای مقاومت البرز هم مانع از کسب سه امتیاز این دیدار توسط شاگردان جواد اصغری مقدم نشد و حالا این ساوجی ها هستند که بار دیگر قله فوتسال ایران را به تسخیر خود درآورده اند و صدرنشین هستند.

سن ایچ بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست از موقعیت های اولیه خود یک گل توسط طاها نعمتیان بدست آورد و در ادامه هم سه گل دیگر به ثمر رساند.

بازیکنان حریف در واپسین دقایق بازی که چیزی برای از دست دادن نداشتند رو به سیستم بازی پنج نفره یا پاورپلی آوردند و با استفاده از خستگی سن ایچ ها فقط توانستند باخت را با 2 گلی که به ثمر رساندند، کمرنگ کنند.

سن ایچ با کسب این پیروزی همچنان جایگاه خود را در صدر جدول و بالاتر از تیمهای پرمهره ای چون مس سونگون و گیتی پسند حفظ کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 811

به "خبرنگاران قله فوتسال ایران در تسخیر ساوجی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قله فوتسال ایران در تسخیر ساوجی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید