خرید پرواز با قیمت مناسب چگونه است؟

به گزارش مالزی ارزان، در سفرهای هوایی بخش مهمی از هزینه های سفر مربوط به بلیط هواپیما است. به خصوص زمانی که به جای مسافرت تک نفره، مسافرت خانوادگی داشته باشید این هزینه قابل توجه خواهد بود. حال فکر کنید برای مسافرت هایتان بتوانید بلیط را با نصف هزینه خریداری کنید، در این صورت لذت سفر برایتان دو چندان خواهد شد. شاید فکر کنید این کار غیرممکن است اما در ادامه 9 ترفند ساده را برای شما شرح می دهیم که به یاری آن ها می توانید خرید پرواز با قیمت مناسب را انجام دهید و بخشی از پول بلیط را در جیب خودتان نگه دارید. برای آشنایی با این ترفندها با خبرنگاران همراه باشید.

خرید پرواز با قیمت مناسب چگونه است؟

1.استفاده از قابلیت های مرورگرتان - خرید پرواز با قیمت مناسب

وقت آن رسیده که با استفاده از تکنولوژی، در پروازهایتان پول کمتری خرج کنید. قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از این عوامل مقدار تقاضا است. بعضی از خطوط هواپیمایی با استفاده از همین مورد دست به تقلب می زنند و برای افرادی که یک پرواز خاص را چندین بار جستجو می نمایند قیمت های بالاتری را نشان می دهند.

سایت های مختلف در زمان بازدید شما، اطلاعات کوکی مرورگرتان را ذخیره می نمایند و زمانی که بخواهید دوباره از یک سایت تماشا کنید آن ها با استفاده از اطلاعات ذخیره شده، شما را شناسایی می نمایند. با این کار اگر شما چندین روز در یک سایت، درباره یک پرواز خاص به مقصدی خاص جستجو کنید احتمال تقلب درباره قیمت پروازتان وجود دارد. توصیه می کنیم با استفاده از قابلیت های مرورگرتان برای خرید پرواز با قیمت مناسب اقدام کنید. برای این کار باید از قابلیت مرور خصوصی مرورگرتان بهره ببرید تا از ذخیره کوکی ها و اطلاعات جلوگیری شده و در نتیجه شناسایی نشوید.

2.خرید بلیط از کشور متفاوت فرصتی برای خرید پرواز با قیمت مناسب

ممکن است کشوری که از آن بلیط می خرید قیمت بالاتری نسبت به کشورهای دیگر داشته باشد پس خرید بلیط از کشور متفاوت فرصتی برای خرید پرواز با قیمت مناسب است. توصیه می کنیم برای بلیط هواپیمایی که حرکت و مبدا آن جایی غیر از مبدا حال حاضر خودتان است روشی را بهره ببرید که به نظر برسد شما از همان کشور مبدا در حال جستجو هستید. برای این کار می توانید از برنامه های تغییر آی پی بهره ببرید و آی پی خود را به کشور مبدا پرواز تغییر دهید. مثلا اگر می خواهید از فرانسه به مقصد آلمان بلیط خریداری کنید اما خودتان در حال حاضر در آمریکا هستید آی پی خود را به فرانسه تغییر دهید. با این کار ممکن است بلیط های قیمت مناسب تری پیدا کنید.

3.جستجوی سایت های پرواز - خرید پرواز با قیمت مناسب

جستجوی سایت های پرواز یکی از راه چاره های خرید پرواز با قیمت مناسب است. اگر جزو افرادی هستید که همواره از یک خط هوایی برای سفر استفاده می کنید وقت تغییر فرا رسیده است. سعی کنید سایت های جستجوی پرواز معروف مانند اسکای اسکنر، موموندو و گوگل فلایت را جستجو کنید تا بلیط های قیمت مناسب تر خریداری کنید. این سایت ها شرکت ها و آژانس های مسافرتی مقرون به صرفه تر را به شما پیشنهاد می نمایند. زیرا بعضی از آژانس های مسافرتی آنلاین و شرکت هایی که بلیط ها را به صورت عمده می فروشند آن ها را با قیمت کمتری خریده اند و با سود کم به وسیله این سایت ها بلیط ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در نتیجه مشتریان هم با خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما می توانند در هزینه سفرهایشان صرفه جویی نمایند.

4.وقف دادن ساعات و تاریخ پروازی - خرید پرواز با قیمت مناسب

وقف دادن ساعات و تاریخ پروازی یکی دیگر از ترفندهای خرید پرواز با قیمت مناسب است. برترین روش پیدا کردن بلیط ها و پروازهای مقرون به صرفه قیمت، انعطاف پذیری در انتخاب تاریخ سفر است. اگر بتوانید چند روزی تاریخ سفر خود را تغییر دهید ممکن است بلیط های قیمت مناسب تر گیرتان بیاید. اما اگر تاریخ پروازتان قابل تغییر نیست با ساعت پرواز بازی کنید. تغییر ساعت پرواز هم ممکن است باعث خرید بلیط پرواز با قیمت مناسب گردد. پرواز در ساعت های غیرمعمول مثل پروازهای آخر شب که صبح روز بعد به مقصد می رسند یا پرواز در صبح های زود به جای 10 تا 12 صبح شانس خرید بلیط مقرون به صرفه را افزایش می دهند. به طور کلی بلیط های مقرون به صرفه قیمت هواپیما مربوط به صبح خیلی زود و آخر شب هستند.

5.خوب جستجو کردن

برای خرید پرواز با قیمت مناسب باید خوب جستجو کردن را بیاموزید. اگر در پی پرواز قیمت مناسب هستید باید صبر و حوصله داشته باشید و برای یک دوره زمانی، بلیط های یک مسیر را چک کنید. با این کار، در زمان عرضه بلیط ها با قیمت مناسب می توانید بلیط خود را خریداری کنید.

6.خرید پرواز با قیمت مناسب برای کودک همراه

خرید پرواز با قیمت مناسب برای کودک همراه صرفا شامل تهیه بلیط مقرون به صرفه هواپیما نیست. اگر در پروازتان همراه خود کودک دارید به جای خرید بلیط مقرون به صرفه سعی کنید در پی بلیطی باشید که ارزش پرداخت پول را داشته باشد. در واقع در زمان سفر با کودک نیازها و اولویت های شما برای خرید بلیط تغییر می نمایند. اما در سفرهای تکی یا دوتایی به همراه همسر یا دوست و مواردی مشابه این ها می توانید با خرید بلیط مقرون به صرفه در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

7.استفاده از سفرهای غیر مستقیم

گاهی استفاده از سفرهای غیر مستقیم خرید پرواز با قیمت مناسب را ممکن می نمایند. سعی کنید درباره مقصدتان منعطف عمل کنید و با استفاده از راه های مختلف هزینه های بلیط خود را کاهش دهید. مثلا گاهی یک سفر غیر مستقیم از مقصدتان به لندن و سپس آمستردام، مقرون به صرفه تر از سفر مستقیم به آمستردام است.

برای مثال یک سفر مستقیم از آمریکا به پاریس برابر با 900 دلار بود اما با یک پرواز غیر مستقیم امکان سفر با 600 دلار و بعد 60 دلار به پاریس وجود داشت. قطعا در پرواز غیر مستقیم زمان پرواز طولانی تر است اما این کار باعث کاهش هزینه های شما می گردد. برای استفاده از این روش باید هزینه سفر مستقیم را چک کنید و سپس برنامه گوگل فلایت را باز نموده و پروازهای غیر مستقیم را هم آنالیز کنید. اگر تفاوت قیمت پروازهای مستقیم و غیرمستقیم بیشتر از 150 دلار بود پیشنهاد می کنیم بلیط سفرهای غیر مستقیم را خریداری کنید.

8.استفاده از تخفیف های دانش آموزی و دانشجویی

استفاده از تخفیف های دانش آموزی و دانشجویی یکی دیگر از ترفندهایی است که امکان خرید بلیط با قیمت مناسب را برای شما ممکن می نماید. اگر دانش آموز هستید و سن تان زیر 26 سال است تخفیف های زیادی به وسیله آژانس های هواپیمایی به شما ارائه می گردد. البته در نظر داشته باشید که این تخفیف ها در فرودگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند.

9.خرید بلیط های تک نفره

اگر قصد دارید با خانواده یا دوستان خود سفر کنید چند عدد بلیط را یکدفعه نخرید. سعی کنید قیمت یک عدد بلیط را با یکدیگر مقایسه کنید مثلا اگر 3 نفر باشید و در پی 3 صندلی پرواز بگردید موتور جستجو سعی می نماید صندلی های کنار هم را برایتان پیدا کند، با رزرو همزمان 3 عدد صندلی، هر سه آن ها 400 دلار حساب می شوند. اما با جستجوی تکی ممکن است صندلی A 200 دلار صندلی B و C 300 و صندلی D 400 دلار باشد.

جمع بندی درباره خرید پرواز با قیمت مناسب

بسیاری از ما در پی خرید بلیط های هواپیما با قیمت مناسب هستیم، برای رسیدن به این هدف می توانیم از بعضی ترفندها و روش ها استفاده کنیم. در این مقاله به معرفی ترفندها و راه چاره های خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب پرداختیم و سعی کردیم شما را در زمینه پایین آوردن هزینه ی سفرهایتان هدایت کنیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برایتان مفید باشد و با خرید بلیط مناسب سفر خوبی را تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1383

به "خرید پرواز با قیمت مناسب چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید پرواز با قیمت مناسب چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید