دوربین شیائومی 12 اولترا شاید تفاوت زیادی با نسل قبلی نداشته باشد

به گزارش مالزی ارزان، مدتی قبل گوشی های سری شیائومی 12 معرفی شدند که از 3 مدل تشکیل شده ولی بین آن ها خبری از مدل اولترا نبود. اما به نظر می رسد شیائومی در حال آماده سازی این مدل است و به زودی از آن رونمایی خواهد نمود. حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که ماژول دوربین این گوشی مانند نسل قبلی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین اولترا واید و پریسکوپی 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است. البته این افشاگر در پست خود به نام شیائومی 12 اولترا اشاره ننموده اما با توجه به قرارگیری عکس می 11 اولترا، ظاهرا این مشخصات مربوط به گوشی 12 اولترا است.

دوربین شیائومی 12 اولترا شاید تفاوت زیادی با نسل قبلی نداشته باشد

در نگاه اول به نظر می رسد ماژول دوربین شیائومی 12 اولترا تفاوتی با نسل قبلی ندارد اما از سوی دیگر به مشخصات سنسورهای استفاده شده هم اشاره ای نشده است؛ بنابراین شاید بعضی از این دوربین ها از سنسور بهتری بهره می برند. برای یادآوری باید بگوییم که شیائومی 12 که به تازگی معرفی شده، از نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می برد. در پنل پشتی این گوشی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX766 سونی تعبیه شده است که مقدار بسیار بزرگی دارد و بعلاوه از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. در کنار این دوربین شاهد یک اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تله-ماکرو 5 مگاپیکسلی هم هستیم. بعلاوه باید به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

از سوی دیگر، شیائومی برای گوشی شیائومی 12 پرو از نمایشگر 6.73 اینچی مبتنی بر رزولوشن 3200 در 1440 امولد استفاده نموده است. این نمایشگر مبتنی بر فناوری LTPO است و به همین دلیل می تواند از رفرش ریت متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه کند. در پنل پشتی بار دیگر شاهد استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستیم و در کنار آن دو دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو هم تعبیه شده و در نتیجه این گوشی در مجموع از 3 دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده می نماید.

سال گذشته گوشی های می 11 پرو و می 11 اولترا با سنسور 50 مگاپیکسلی Isocell GN2 ساخت سامسونگ از راه رسیدند اما همانطور که می بینید، سری شیائومی 12 برای دوربین اصلی از سنسور ساخت سونی استفاده نموده است. بنابراین احتمالا شیائومی 12 اولترا هم برای دوربین اصلی از سنسور سونی استفاده خواهد نمود. هنوز در رابطه با تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا گزارش موثقی منتشر نشده است و احتمالا طی هفته های آینده گزارش های بیشتری در خصوص این گوشی منتشر خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1152

به "دوربین شیائومی 12 اولترا شاید تفاوت زیادی با نسل قبلی نداشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین شیائومی 12 اولترا شاید تفاوت زیادی با نسل قبلی نداشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید