دولت در تعطیلات نیمه خرداد چقدر گندم خرید؟

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران، شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سراسر کشور حتی در روزهای تعطیلِ نیمه خرداد ماه نیز ادامه یافت تا با فعالیت 5 هزار نفر از عاملان تشخیص و ذی حساب در مراکز فعال خرید، در مجموع بالغ بر 200 هزار تن محصول از گندمکاران خریداری شود.

دولت در تعطیلات نیمه خرداد چقدر گندم خرید؟

ایرنا نوشت، در این گزارش آمده است: در شرایطی که مراکز اداری و دستگاه های دولتی در سراسر کشور طی روزهای سیزدهم تا پانزدهم خرداد تعطیلات رسمی را سپری می کردند اما مدافعان امنیت غذایی در سراسر کشور، در حال فعالیت بی وقفه برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری مردم بودند.

فعالیت شبانه روزی عوامل تأمین انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج، شکر و روغن از مبادی داخلی و خارجی در تمام ایام سال حتی در روزهای تعطیل نیز ادامه دارد و در تعطیلات سه روزه نیمه خرداد، 5 هزار عامل تشخیص و ذی حساب، هر روز بیش از 65 هزار تن از محصول گندمکاران را در سراسر کشور، خریداری و ذخیره سازی کردند.

گفتنی است ؛ خرید تضمینی گندم از چهارم فروردین ماه در کشور آغاز شده و مراکز خرید بدون یک روز تعطیلی، محصولات کشاورزان 26 استان کشور را خریداری می کنند و در دو ماه و نیمی که از آغاز خرید تضمینی این محصول راهبردی گذشته است، 415 هزار و 338 محموله گندم از طریق این مراکز از گندمکاران تحویل و خریداری شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1280

به "دولت در تعطیلات نیمه خرداد چقدر گندم خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در تعطیلات نیمه خرداد چقدر گندم خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید