زاخارووا: آمریکا اعتراف نموده به منافع سایر کشورها اهمیتی نمی دهد

به گزارش مالزی ارزان، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: مقامات واشنگتن برای مخالفت با خط لوله گاز جریان شمالی-2 اعتراف می نمایند که منافع ژئوپلیتکی خود را بر اصول تجارت و رقابت بازاری ارحج دانسته و به منافع ملی دیگران توجهی ندارند.

زاخارووا: آمریکا اعتراف نموده به منافع سایر کشورها اهمیتی نمی دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که وزارت خارجه آمریکا با نامیدن منافع ژئوپلیتیکی خاص این کشور بعنوان تنها عامل مخالفت واشنگتن با طرح ساخت خط لوله گاز جریان شمالی-2، در واقع اعتراف نموده است که ایالات متحده اصول اساسی تجارت و رقابت مالی و قوانین بازاری را زیر پا گذاشته و در حقیقت در مغایرت با حق و اراده کشورهای مستقلی که در جهت تأمین منافع مردمشان اقدام می نمایند، عمل نموده است .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

زاخارووا یادآور شد که آلمان دائما اعلام می کند که این طرح کاملاً در جهت منافع ملی این کشور است، ولی این طرف آمریکایی است که دائما مسائل مالی و انرژی را با سیاست درگیر می نماید. وی اضافه کرد: و اکنون کسانی که ادعا می نمایند اقتصاد و مسائل انرژی را سیاسی نمی نمایند، مانع از تحقق پروژه های مالی-انرژی خواهند شد.

مسکو بلوکه شدن 100 حساب کاربران روسی توسط توئیتر را آنالیز می نماید

این دیپلمات همچنین تأکید کرد، روسیه آنالیز خواهد نمود که بر چه پایه و اساسی حدود 100 حساب کاربری توئیتری شهروندان روسی بلوکه شده است.

پیش از این مقامات این شبکه اجتماعی اظهار داشتند که این حساب های کابران روسی ایمان به ناتو را خدشه دار نموده و گویا کوشش نموده اند تا در امور داخلی ایالات متحده دخالت نمایند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: این یک فرمول بندی جالب است. برای اینکه میلیون ها کاربر در سطح دنیا در این رده بندی قرار می گیرند. حتی منابع اینترنتی هواداران آلکسی ناوالنی هم بر رویدادها در آمریکا و اتحادیه اروپا تإثیر گذار هستند که خواهان اعمال تحریم های ضدروسی شده اند. به گفته وی، وزارت خارجه روسیه با دقت این مسئله را پیگیری نموده و نتیجه گیری کارشناسی از این اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 701

به "زاخارووا: آمریکا اعتراف نموده به منافع سایر کشورها اهمیتی نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا: آمریکا اعتراف نموده به منافع سایر کشورها اهمیتی نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید