محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 3 در خبرنگاران

به گزارش مالزی ارزان، اگر در پی خرید لوازم جانبی برای گلکسی واچ 3 خود هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با برترین و محبوب ترین لوازم جانبی این ساعت هوشمند پرطرفدار و محبوب آشنا کنیم.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 3 در خبرنگاران

گلکسی واچ 3 یکی از برترین ساعت های هوشمند سامسونگ و آخرین نماینده این شرکت در این دسته با سیستم عامل تایزن به شمار میرود. می گوییم آخرین ساعت با سیستم عامل تایزن چرا که بعد از آن سامسونگ دیگر تصمیم گرفت از سیستم عامل WearOS گوگل به عنوان رابط نرم افزاری ساعت هایش استفاده کند. سیستم عاملی فوق العاده غنی و باکیفیت که باعث شده رشد سامسونگ در بخش ساعت های هوشمند به شکل چشمگیری بیشتر گردد. البته این بدان معنا نیست که گلکسی واچ 3 با سیستم عامل تایزن کیفیت پایینی دارد. این محصول هرآنچه که یک کاربر حرفه ای به آن احتیاج دارد را در اختیارش قرار خواهد داد و آنقدر هم سریع و باکیفیت هست که کار کردن با آن لذت بخش باشد. اگر شما هم از علاقه مندان به گلکسی واچ 3 هستید یا قصد خرید آن را دارید و می خواهید لوازم جانبی باکیفیتی برای آن تهیه کنید، در این مطلب همراه ما باشید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm بند چرمی

6,799,000 تومان

مشاهده و خرید

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm بند چرمی

7,399,000 تومان

مشاهده و خرید

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گلکسی واچ 3 معرفی کنیم عبارت اند از:

  • بند
  • محافظ صفحه و حلقه دور ساعت
  • شارژر

1. بند مدل F-1 سیلیکونی

بند مدل F-1 یک بند سیلیکونی بسیار مقرون به صرفه قیمت و در عین حال محبوب در دسته لوازم جانبی گلکسی واچ 3 است که می توانید از آن برای مدل 41 میلی متری این ساعت بهره ببرید. این بند سبک بوده و در رنگ های بسیار زیادی در دسترس قرار گرفته است که باعث می گردد با هر سلیقه ای که دارید بتوانید مدل مورد علاقه خود را از میان رنگ های متنوع آن بیابید. کیفیت ساخت مطلوب این ساعت باعث شده اصلا دست شما را آزار ندهد و به خاطر وزن سبک می توانید هر چند ساعت که می خواهید آن را روی دست داشته باشید.

بند مدل F-1 سیلیکونی مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active / Active 2 / Gear S2 / 3 size 41mm

45,500 تومان

مشاهده و خرید

2. بند مدل SL-R840

بند مدل SL-R840 برای گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری مناسب است و با توجه به طراحی خاصی که دارد قطعا می تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند. این محصول در حال حاضر در دو رنگ مشکی و قرمز در دسترس قرار گرفته است که می توانید آن را با رنگ لباس های خود هم ست کنید. این بند قیمت بسیار مناسبی هم دارد و حتی می توانید دو مدل از آن را خریداری نموده و با لباس های متفاوت بپوشید. این بند بعلاوه ظاهر اسپرت و ورزشی هم دارد تا در شرایط مختلف بتوانید از آن بهره ببرید. این بند سیلیکونی است و انعطاف بالایی دارد در نتیجه دست را آزار نمی دهد.

بند مدل SL-R840 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

70,000 تومان

مشاهده و خرید

3. بند مدل NK-R840

بند مدل NK-R840 هم برای گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری طراحی شده که مثل دو مدل دیگر سیلیکونی است. این بند حفره های زیادی روی سطح خود دارد که باعث می گردد دستتان عرق نکند و همواره خنک باشد چرا که اجازه می دهد هوا از بین آن گردش داشته باشد. این بند در برابر آب مقاوم است و علی رغم قیمت پایینی که دارد، از کیفیت مثال زدنی هم برخوردار است. این بند را در حال حاضر می توان در 8 رنگ مختلف خریداری کرد که باعث می گردد طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهد.

بند مدل NK-R840 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Glaxy Watch 3 45mm

92,000 تومان

مشاهده و خرید

4. بند گودزیلا مدل G-Arm

بند سیلیکونی بعدی برای گلکسی واچ 3 41 میلی متری مناسب بوده و از برند خوب گودزیلاست که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت آن عالی است. این بند به خاطر ظاهر خاصی که دارد هم برای آقایان مناسب است و هم بانوان و شکل بسته شدن آن هم به گونه ای است که اصلا از روی دست باز نمی گردد. این بند در حال حاضر در 10 رنگ مختلف از جمله مشکی، سفید، فرمز، خاکستری، نارنجی و… در دسترس قرار گرفته است و کیفیت آن هم آنقدر بالاست که شما را راضی نگه دارد.

بند گودزیلا مدل G-Arm مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch3 41mm

10 %

100,000

90,000 تومان

مشاهده و خرید

5. بند مدل P-2

آخرین بند سیلیکونی این لیسن هم برای گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری مناسب است و طرح فوق العاده مجذوب نماینده و خاصی هم دارد. این بند اگرچه پوشیده از طرح است و قیمت نسبتا کمی دارد ولی به مرور زمان طرح های آن از بین نرفته و دچار پوسیدگی نمی گردد. بعلاوه رنگ آن هم در طول زمان پاک نخواهد شد. این بند ضد آب است که این یعنی بعد از کثیف شدن می توانید با خیال راحت آن را بشویید. قفل این بند از جنس فولاد ضد زنگ بسیار باکیفیت است که در گذر زمان اصلا تغییر رنگ نمی دهد. این بند بیشتر برای بانوان مناسب است.

بند مدل P-2 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active / Active 2 40mm / Active 2 44mm / Gear S2 / Watch 3 size 41mm

155,000 تومان

مشاهده و خرید

6. بند مدل میلانس e

اما می رسیم به بندهای فلزی در دسته لوازم جانبی گلکسی واچ 3 و با بند مدل میلانس e شروع می کنیم. این بند برای گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری مناسب بوده و طراحی آن هم به شکل حصیری است به گونه ای که فلزهای به کار رفته در آن خیلی ریز و با فاصله بسیار کمی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این بند باعث می گردد ظاهر شما رسمی تر به نظر برسد در نتیجه علاوه بر محیط خانه می توانید از آن در مهمانی ها و جلسات اداری هم بهره ببرید. فلز به کار رفته در ساخت این محصول کیفیت خوبی دارد و در طول زمان دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی و… نمی گردد. این بند در حال حاضر در 31 رنگ مجذوب نماینده و عالی در دسترس قرار گرفته است.

بند مدل -میلانسe- مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active / Active 2 40mm / Active 2 44mm / Gear S2 / Watch 3 size 41mm

23 %

130,000

100,000 تومان

مشاهده و خرید

7. بند مدل Three bead

اگر در پی خرید بند فلزی مقاوم، سرسخت و نسبتا بزرگ برای گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری هستید و می خواهید به سادگی خراب نگردد، بند مدل Three bead می تواند گزینه خوبی باشد. این محصول که در رنگ های نقره ای، طلایی، رزگلد، مشکی و استیل در دسترس قرار گرفته است هم برای بانوان مناسب است و هم آقایان اما به خاطر درشت بودن فلزها بیشتر به دست آقایان می آید. این بند از فولاد ضد زنگ ساخته شده و در برابر آب هم مقاوم است.

بند مدل Three bead مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear s3 / Watch 3 size 45mm / Galaxy watch 46mm / S3 frontier/ S3 Classic

210,000 تومان

مشاهده و خرید

9. بند مدل 01

بند فلزی بعدی در دسته لوازم جانبی گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری مدل 01 بوده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. این بند از فولاد ضد زنگ ساخته شده و کاملا ضد آب است. بعلاوه در طول زمان از کیفیت و رنگ آن ها خیلی کاسته نمی گردد. این بندها در حال حاضر در سه رنگ نقره ای، استیل و رزگلد در دسترس قرار گرفته است و از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

بند مدل01 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear s3 / Watch 3 size/45mm/Galaxy/watch 46mm / S3 frontier/ S3 Classic

187,000 تومان

مشاهده و خرید

10. بند درمه مدل Weave

بند درمه مدل Weave در رنگ های زیبا و مجذوب نمایندهی نظیر طلایی، رزگلد، استیل، برنز، برنجی، کهربایی، مشکی و آبی برای گلکسی واچ 3 45 میلی متری در دسترس قرار گرفته است و یک بند فلزی فوق العاده مجذوب نماینده به حساب می اید. این بند کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان در طول زمان با مشکلاتی نظیر رنگ رفتگی روبرو نخواهد شد. این بند به گونه ای طراحی شده که هم آقایان و هم بانوان می توانند در مراسمات گوناگون و جلسات رسمی از آن استفاده نمایند.

بند درمه مدل Weave مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

430,000 تومان

مشاهده و خرید

11. بند فوندا مدل Saba

بند فوندا مدل Saba یک بند خاص و زیبا برای واچ 3 مدل 45 میلی متری است که در رنگ های نقره ای، طلایی، رزگلد و مشکی در دسترس قرار گرفته است. این بند که قیمت نسبتا بالایی هم دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان باعث حساسیت نمی گردد. این بند به مرور زمان دچار افت کیفیت و رنگ رفتگی نمی گردد، مقاومت آن به قدری بالاست که در صورت ضربه تماشا دچار خط و خش و ساییدگی نمی گردد، در برابر آب مقاوم است و بسیاری قابلیت خوب دیگر که باعث می گردد آن را به عنوان یکی از مرغوب ترین بندهای فلزی گلکسی واچ 3 در دسته لوازم جانبی این محصول به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید این بند در برابر الکل مقاومت ندارد و ممکن است دچار مشکل گردد، در غیر این صورت بعید است چیزی بتواند آن را از بین ببرد.

بند فوندا مدل Saba مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

460,000 تومان

مشاهده و خرید

12. بند درمه مدل Diamond

بند درمه مدل Diamond یکی از مجذوب نماینده ترین بندهای گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری است که زیبایی آن روی دست نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. این بند در حال حاضر در سه رنگ مشکی، نقره ای و رزگلد در دسترس قرار گرفته است که هر سه آن ها بی نهایت ظاهر دست شما را دگرگون می نمایند. ناگفته پیداست که این بند کاملا برای خانم ها طراحی شده و برای دست آقایان مناسب نیست. جنس این بند از فولاد ضد زنگ است و کیفیت ساخت بالایی هم دارد.

بند درمه مدل Diamond مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

468,000 تومان

مشاهده و خرید

13. بند درمه مدل Berelian

ساعت هوشمند اگرچه یک جواهر نیست اما با انتخاب هوشمندانه بند آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی هم ظاهر مجذوب نمایندهی به دست خود ببخشید هم اینکه اصلا احتیاج به داشتن جواهر را هم از بین ببرید. یکی از برترین بندهایی که می تواند احتیاج شما را از این حیث رفع کند، بند درمه مدل Berelian است کاربران با گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری می توانند از آن استفاده نمایند. این بند با وجود نگین های مجذوب نماینده روی سطح آن، کاملا شبیه به یک جواهر زیبا و چشم نواز است. علاوه بر این ها این بند از فولاد ضد زنگ ساخته شده و باعث ایجاد حساسیت روی پوست دست نمی گردد.

بند درمه مدل Berelian مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

470,000 تومان

مشاهده و خرید

14. بند مدل CarbonFiber20-1

اگر در پی یک بند سیلیکونی بی نهایت مجذوب نماینده، باکیفیت و منحصر بفرد هستید، پیشنهاد ما به شما بند مدل CarbonFiber20-1 است. بندی با ظاهر فوق العاده خاص و زیبا که هم وزن کمی دارد، هم باعث خستگی در جلسات طولانی مدت نمی گردد و هم کیفیت ساخت آن بسیار بالاست. این بند قیمت نسبتا بالایی هم با توجه به جنس بدنه دارد اما بدون شک در همان نخستین نگاه عاشق آن خواهید شد. گفتنی است این بند برای گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری طراحی شده و هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است.

بند مدل CarbonFiber20-1 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

490,000 تومان

مشاهده و خرید

15. بند درمه مدل Pirana

بند درمه مدل Pirana یکی از خاص ترین بندهای فلزی است که می توانید برای گلکسی واچ 3 مدل 45 میلی متری بخرید. این بند که در رنگ های سرمه ای، نقره ای، طلایی، رزگلد و چند رنگ برای خرید در دسترس قرار گرفته است، از طرح دو رنگ بهره می برد و روی دست فوق العاده زیباست. اگرچه فلزهای به کار رفته درون آن بزرگ هستند اما هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده نموده و لذت ببرند. این بند از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد.

بند درمه مدل Pirana مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Gear s3 / Watch 3 size 45mm/Galaxy watch 46mm / S3 frontier/ S3 Classic

497,000 تومان

مشاهده و خرید

16. بند درمه مدل Classy

بند درمه مدل Classy در دسته لوازم جانبی گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری اگر خاص ترین بند فلزی موجود نباشد، قطعا یکی از خاص ترین هاست. شما می توانید این محصول را در دو رنگ طلایی و کروم بخرید که هر دوی آن ها واقعاً زیبا و چشم نواز هستند. بند درمه مدل Classy یک بند تمام عیار است که بدون شک نمی گردد مورد پسند کسی قرار نگیرد. یک بند کلاسیک و شیک که به استایل تان رنگ و بوی خاصی می دهد. این مدل بند از استیل ضد زنگ ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. Classy ضد حساسیت بوده و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است.

بند درمه مدل Classy مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

587,000 تومان

مشاهده و خرید

17. بند مدل Leatherrb2023

اگر فکر می کنید از بندهای چرمی خوشتان می آید، پیشنهاد ما به شما خرید بند مدل Leatherrb2023 است. بندی فوق العاده زیبا که از چرم بسیار باکیفیت ساخته شده و طراحی بسیار زیبایی هم دارد. در یک طرف این بند از دوخت قرمز رنگ استفاده شده که به آن ظاهر زیبا و مجذوب نمایندهی هم می دهد. این بند در رنگ های مختلفی از جمله مشکی با دوخت قرمز، قهوه ای با دوخت آبی و سبز با دوخت مشکی در دسترس قرار گرفته است و برای گلکسی واچ 41 میلی متری مناسب است.

بند مدل Leatherrb2023 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

680,000 تومان

مشاهده و خرید

18. بند مدل FabricLeather-1

بند مدل FabricLeather-1 یک بند پارچه ای است که کیفیت ساخت بالایی دارد، قابل شست و شو است، به آسانی روی ساعت نصب می گردد و دوام آن هم مثال زدنی است. این بند که اصلا قیمت پایینی ندارد از ترکیب پارچه و چرم ساخته شده و در رنگ های مشکی، قهوه ای، آبی نقره ای و زیتونی در دسترس قرار گرفته است. اما در هر رنگ، شما یک روکش قهوه ای رنگ را هم شاهد خواهید بود که آن را از حالت سادگی خارج نموده و بسیار زیباتر می نماید. این بند برای گلکسی واچ 41 میلی متری مناسب است.

بند مدل FabricLeather-1 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

680,000 تومان

مشاهده و خرید

19. بند درمه مدل Majestic

بند درمه مدل Majestic یکی از گران قیمت ترین و در عین حال زیباترین و مجذوب نماینده ترین بندهایی است که تا به امروز برای گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری طراحی شده است. این بند در حال حاضر در رنگ های طلایی، برنجی و مشکی در دسترس قرار گرفته است و برای کسانی مناسب است که اجناس لوکس را می پسندند و برای جزئیات هم ارزش قائلند. Majestic از سرامیک ساخته شده و ضد حساسیت است، کیفیت و ماندگاری بالایی داشته و طیف گسترده ای از رنگ بندی ها را پیش رویتان می گذارد. این بند هم برای آقایان مناسب است.

بند درمه مدل Majestic مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

790,000 تومان

مشاهده و خرید

20. بند اسپیگن مدل Retro Fit

بند اسپیگن مدل Retro Fit گران قیمت ترین بندی است که تا به امروز برای گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری طراحی شده؛ البته اسپیگن برندی نیست که بتوانید محصولی مقرون به صرفه قیمت از آن را بیابید چرا که در تمامی آن ها از برترین و باکیفیت ترین مواد اولیه با بالاترین جزئیات ممکن استفاده می نماید. بند اسپیگن مدل Retro Fit هم یکی از همان بندهایی است که از لحاظ کیفیت بی رقیب است و از لحاظ زیبایی هم چشم هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. این بند قابل شست وشو بوده و برای آقایان و بانوان یک انتخاب مجذوب نماینده به شمار میرود.

بند اسپیگن مدل Retro Fit مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

1,190,000 تومان

مشاهده و خرید

1. محافظ بازل مدل GWB-003

محافظ بازل مدل GWB-003 محصولی است با تنها 1 گرم وزن که می تواند از حلقه بالایی ساعت هوشمند شما مراقبت کند. این محصول از مواد باکیفیت و ضد زنگی ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش هم نه تنها از خود ساعت مراقبت می نماید بلکه خودش هم به سادگی آسیب نمی بیند. این محصول به سادگی روی ساعت نصب می گردد و بالاترین هماهنگی را با آن دارد. شما می توانید این محافظ باکیفیت را در دو میزان برای گلکسی واچ 3 41 و 45 میلی متری بخرید.

محافظ بازل مدل GWB-003 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

140,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ بازل مدل GWB-003 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

150,000 تومان

مشاهده و خرید

2. کاور مدل WG-001

اگر در پی محصولی هستید که از بدنه ساعت هوشمند شما در برابر خط و خش و ضربه محافظت کند، پیشنهاد ما به شما خرید کاور مدل WG-001 است. محصولی که هم هواداران بسیار زیادی دارد و هم از لحاظ کیفیت و کارایی جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته است. این محصول از پلاستیک نرم ساخته شده که این یعنی هر وقت بخواهید می توانید آن را از ساعت در آورده و دوباره جا بزنید. این محصول در رنگ های مختلفی در دسترس قرار گرفته است که می توانید مناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. بعلاوه هنگام سفارش دقت داشته باشید که مدل مربوط به میزان ساعت خود را بخرید.

کاور مدل WG-001 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch3 41mm

59,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور مدل WG-001 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch3 45mm

80,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کاور مدل Cw-05

کاور مدل Cw-05 فقط برای گلکسی واچ 3 مدل 41 میلی متری در دسترس قرار گرفته است و شما می توانید آن را در 9 طرح و رنگ مختلف برای ساعت هوشمند خود بخرید. این محافظ فقط 3 گرم وزن دارد و به خاطر خاصیت ژله ای خود، به راحتی قابل جایگذاری و تعویض است و شما را با مشکل روبرو نمی نماید. از لحاظ کیفیت هم این محصول یکی از برترین هاست که هم روی ساعت هوشمند شما فیت می گردد و هم به خوبی از آن در برابر آسیب های مختلف محافظت می نماید.

کاور مدل Cw-05 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

57,000 تومان

مشاهده و خرید

4. محافظ صفحه نمایش مدل W3N45to

محافظ صفحه نمایش مدل W3N45to یکی از محبوب ترین محافظ های صفحه در دسته لوازم جانبی گلکسی واچ 3 به شمار میرود که هم کیفیت مناسبی دارد و هم از ساعت هوشمند شما در برابر آسیب ها و خط و خش های مختلفی که ممکن است در طول روز به آن وارد گردد مراقبت می نماید. استفاده از این گلس تاثیری روی رنگ ها و نور نمایشگر نمی گذارد و به شما احساس صفحه نمایش اصلی ساعت را القا می نماید. با وجود ضخامت بسیار کم، این گلس سختی بالایی برای مقابله با ایجاد خراش، شوک و ضربه دارد. این محافظ بدون مشکل روی ساعت هوشمند شما قرار می گیرد و نصب آن به راحتی و بدون ایجاد حباب انجام می گردد. این محصول در دو مدل برای گلکسی واچ 3 41 و 45 میلی متری در دسترس قرار گرفته است.

محافظ صفحه نمایش مدل W3N45to مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 45mm

22,900 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش مدل W3N41to مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm

19,500 تومان

مشاهده و خرید

1. کابل شارژ مغناطیسی مدل SWH-003

کابل شارژ مغناطیسی مدل SWH-003 هم برای مدل 41 و هم 45 میلی متری گلکسی واچ 3 مناسب است و می توانید آن را با خیال راحت برای هر دو مدل بخرید. قیمت این محصول هم با توجه به اصل بودن آن نسبتا مناسب است و می تواند احتیاج شما را رفع کند. این محصول هیچ مسئله ای برای ساعت هوشمند شما به وجود نمی آورد و با خیال راحت می توانید از آن برای شارژ گلکسی واچ 3 بهره ببرید.

کابل شارژ مغناطیسی مدل SWH-003 مناسب برای ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 3 41mm/45mm

225,000 تومان

مشاهده و خرید

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 3؛ سخن پایانی

گلکسی واچ 3 یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند سامسونگ به شمار میرود که هواداران بسیار زیادی هم دارد. در این مطلب کوشش شده تا برترین و محبوب ترین لوازم جانبی این محصول به شما معرفی گردد. این محصولات همگی از باکیفیت ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 3 به حساب می آیند و پیشنهاد می گردد حتما هنگام خرید آن ها را در نظر بگیرید.

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

275,000

تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

1,395,000

تومان

محبوب ترین ساعت های هوشمند در خبرنگاران

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1401

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 3 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی واچ 3 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید