مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران: اینترنت رایگان به دانشجویان و اساتید داده نشد

به گزارش مالزی ارزان، مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران گفت: قرار بود اینترنت رایگان به دانشجو و اساتید داده شود که هنوز این وعده به نتیجه عملیاتی نرسیده است.

مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران: اینترنت رایگان به دانشجویان و اساتید داده نشد

سید امید فاطمی رئیس مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره سرانجام وعده وزیر ارتباطات برای رایگان شدن اینترنت کلاس های درس، گفت: قرار بود اینترنت رایگان به دانشجو و اساتید داده شود و هنوز این وعده به نتیجه عملیاتی نرسیده است.

وی اظهارداشت: وزارت ارتباطات در این زمینه در حال کار با ارائه دهندگان خدمات اینترنت است و تلاش می کند که این وعده را به نتیجه برساند اما ارائه دهندگان خدمات اینترنت هم شرایط خود را باید در نظر بگیرند و البته سعی می کنند کمک کنند و کار در حال انجام است.

فاطمی گفت: تا جایی که اطلاع دارم کاری که اجرا شده فقط این بود که همراه اول و ایرانسل برای اتصال دانشجوها و اساتید از طریق موبایل به کلاس سایت های آموزش الکترونیکی دانشگاه ها هزینه یک سوم ترافیک داخلی را قرار داده اند و دانشگاه تهران هم 7 اسفند با این 2 اپراتور مکاتبه کرد و این تعرفه روی سایت های آموزش دانشگاه تهران انجام شد.

نامه جدیدی برای اینترنت رایگان دریافت کرده ایم

فاطمی گفت: اما برای سایر اپراتورهای اینترنت خانگی از جمله ADSL و LTE وزارت ارتباطات کاری کرد که البته فقط شامل دانشجوها نبود و این بود که 100 گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفت که در 7 فروردین به سرانجام رسید. اخیرا هم اطلاعیه ای برای خدمت رایگانی اعلام کرده که به طور دقیق آن را نمی دانم اما به طور کلی اتفاقی که قرار بود رخ دهد رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 137

به "مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران: اینترنت رایگان به دانشجویان و اساتید داده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران: اینترنت رایگان به دانشجویان و اساتید داده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید