مکان های زیبا در آفریقای جنوبی را کشف کنید

به گزارش مالزی ارزان، آفریقای جنوبی که امروزه تحت کنترل حکومت جمهوری است یکی از کشورهای فوق العاده زیبا در قاره سیاه است. در این کشور می توان تصویری از آفریقا را به شکل یک نمای کلی مشاهده کرد. از دشت های طلایی ساوانا و بیابان های شنی بی خاتمه تا دره های وسیع و خوش چشم انداز به همراه جانوران بی تعداد گرمسیری و بیابانی در آفریقای جنوبی قابل مشاهده هستند. علاوه بر تمامی این زیبایی ها، آفریقای جنوبی لوکس ترین اقامتگاه ها و مراکز ورزشی و تفریحی را برای جهانگرد های خود فراهم نموده است.

مکان های زیبا در آفریقای جنوبی را کشف کنید

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

از جمله تفریحات کم نظیر در آفریقای جنوبی می توان به شنا در صخره های مرجانی، شنا با کوسه ها، موج سواری در سواحل اقیانوس اطلس و کوهنوردی در کوهستان های اژدها مانند اشاره نمود. در این مقاله می خواهیم با معرفی آفریقای جنوبی، بیش از گذشته آن را به گردشگران و گردشگر های علاقمند به طبیعت و حیوانات بشناسانیم. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

پارک ملی کروگِر

این پارک ملی یکی از مهم ترین و مشهورترین منطقه ها برای ماجراجویی در جهان است. شهر ژوهانسبورگ حدود 3 تا 4 ساعت با این منطقه فاصله دارد. حضور در این پارک ملی فرصتی عالی برای تماشای 5 حیوان عظیم از جمله شیر، گربه وحشی، بوفالو، فیل و کرگدن است. تنوع حیات وحش در این پارک همه را حیرت زده نموده است. از تفریحات هیجان انگیز این منطقه بالن سواری بر فراز پارک و تماشای پوشش گیاهی، رودخانه ها، کوه ها و حیات وحش منطقه است. مقاصد محبوب آفریقا

کیپ تاون

یکی از برترین شهرهای جهان برای سپری اوقات فراغت و رفع کردن خستگیکیپ تاون است. این شهر بعلاوه دومین منطقه پرجمعیت در آفریقای جنوبی به شمار میرود. یک از مهم ترین ویژگی های این شهر این است که با پوشش گیاهی و سبز، اقیانوس و یک رشته کوه بلند احاطه شده است. جنوب این شهر مکانی بی نظیر برای تماشای وال ها در آب اقیانوس و پنگوئن ها در ساحل است اما کیپ تاون به طور کلی گونه های جانوری و حیات وحشی بسیار غنی دارد. یکی از برترین جاذبه های این شهر اسکله ویکتوریا و آلفرد است. در این مکان ضمن تماشای ساحل بی کران اقیانوس می توانید از انواع تفریحات آبی موجود لذت برده و شام خوشمزه ای میل نمایید. جاذبه های کیپ تاون

پارک کالاهاری، شمال کیپ تاون

این منطقه که در میان دو پارک ملی دیگر قرار گرفته است، مهم ترین مکان جهان برای تماشای حیات وحش و زندگی طبیعی آن ها به شمار میرود. این منطقه در سال 2000 به صورت جداگانه تاسیس شده است. درختان عجیب و غریب، شن های قرمز، زمین های طلایی و آسمان آبی پررنگ از جمله چیزهایی است که بسیار مورد توجه عکاس ها و هنرمندان در این منطقه قرار گرفته است. یکی از مهم ترین تفریحات این منطقه ماشین سواری و آفرود است.

دارکنزبرگ، کوآزولو ناتال

دارکنزبرگ که به معنی کوهستان اژدها هم هست، چشم انداز ای فوق العاده را به وجود آورده است و بی شک یکی از پرجاذبه ترین منطقه ها آفریقای جنوبی به شمار میرود. برخلاف بیشتر نقاط آفریقای جنوبی، دارکنزبرگ اقلیمی کوهستانی دارد و سراسر صخره های مرتفع و کوهستان های وسیع است. اگر به کوهنوردی علاقه دارید تجربه گردش در این منطقه می تواند برای شما تکرارناپذیر باشد.

باغ راه

در امتداد سواحل جنوبی در این کشور باغ راهی به طول 200 کیلومتر وجود دارد. این باغ راه مکانی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت بی نظیر آفریقای جنوبی است. این باغ از سواحل اقیانوس هند در بندر مُسِل به رودخانه استورمز در شرق کیپ تاون می رسد. دریاچه ها، تالاب ها، دهکده های ساحلی و صخره های عظیمی ساحلی در این منطقه دیده می شوند که هرکدام می توانند محلی عالی و بی نظیر برای گردشگری باشند.

پارک آبی ایسیمانگالیسو، کوآزولو ناتال

ایسیمانگالیسو به معنی جادو و شگفتی است و به راستی نام بسیار مناسبی برای این منطقه به تعداد می آید. این مکان در مصب رودخانه قرار گرفته است و عظیم ترین مکان در نوع خود در قاره آفریقا می باشد. این پارک آبی در سواحل شمال شرقی کوآزولو ناتال واقع شده است و 8 زیست بوم مختلف مانند صخره های مرجانی، رودخانه ها، دریاچه ها، منطقه ها مرطوب و اشباع، ساحل و ساوانا را به هم متصل می نماید. علاوه بر پلنگ، کرگدن، اسب آبی و لاک پشت که در این منطقه به وفور دیده می شوند، می توان حدود 256 گونه پرنده مختلف را هم در تالاب ها و دریاچه ها مشاهده کرد. ایسیمانگالیسو از این منظر بسیار منحصربفرد است. ماجراجویی های آبی و ماجراجویی در خشکی از تفریحاتی هستند که گردشگر های این منطقه به آن علاقه بسیاری دارند.

در این مقاله کوشش کردیم تا با معرفی آفریقای جنوبی که بدون اغراق بهشت قاره سیاه هم به شمار میرود، بخشی از جلوه های آن را برای شما به تصویر بکشیم.

سرانجام بخش اول

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 950

به "مکان های زیبا در آفریقای جنوبی را کشف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های زیبا در آفریقای جنوبی را کشف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید