همکاری سونی و هوندا برای فراوری انبوه خودروهای برقی

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، سونی میخواهد تخصص خود در زمینه فراوری انواع حسگر دوربین را در صنعت فراوری وسایل نقلیه خودران به کار بگیرد.

همکاری سونی و هوندا برای فراوری انبوه خودروهای برقی

سونی در سال های اخیر گام های کوچکی را در دنیای اتومبیل رانی برداشته و اکنون به یک نام شناخته شده یعنی هوندا روی آورده تا به آن یاری کند در این حوزه جایگاه مناسبی پیدا کند. دو طرف قصد دارند خودروهای الکتریکی تازه ای بسازند و فروش آنها در اواسط دهه جاری شروع نمایند.

سونی در سال 2020 در فراوری یک خودروی مفهومی مجهز به انواع دوربین و سنسور مشارکت کرد و امسال با مشارکت هوندا تفاهم نامه ای را امضا نموده و متعهد به ایجاد یک شرکت تخصصی در زمینه فراوری وسایل نقلیه الکتریکی با باتری و با ارزش افزوده بالا و ارائه خدمات حمل و نقل شده است.

دو طرف قصد دارند این شرکت را که هنوز نامی از آن برده نشده، در امسال میلادی تأسیس نمایند، و برای انجام این کار، تخصص های خود را با هم ترکیب می نمایند. این برای سونی به معنای به کارگیری دانش آن در حوزه فناوری های تصویربرداری، سنجش، شبکه سازی و تفریح است، در حالی که هوندا فراوری خودرو و توسعه خدمات حرکتی را انجام خواهد داد. فروش اولین محصول مشترک دو طرف برای سال 2025 در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1225

به "همکاری سونی و هوندا برای فراوری انبوه خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سونی و هوندا برای فراوری انبوه خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید