هوندا جزئیاتی از جدیدترین خودرو اتوماتیک خود را به اشتراک گذاشت

به گزارش مالزی ارزان، خودروی AV آفرود که جدیدترین خودرو اتوماتیک هوندا است می تواند محموله ای تا وزن 339 کیلوگرم را حمل کند.

هوندا جزئیاتی از جدیدترین خودرو اتوماتیک خود را به اشتراک گذاشت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از engadget، در نمایشگاه CES 2018، هوندا چندین مفهوم ربات محرک همراه را معرفی کرد و در حال حاضر این شرکت در حال توسعه یکی از آنها است. AV آفرود جدیدترین خودرو اتوماتیک هوندا است. این خودرو که از نسل دوم خودروی اتوماتیک کار (AWV) است، می تواند بدون راننده از جاده خارج شود و قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد.

هوندا و شرکت مهندسی Black & Veatch از این خودرو برای یک پروژه ساخت و ساز پنل خورشیدی استفاده می کنند. این اولین آزمایش میدانی است که در آن چندین خودرو AWV با هم کار می کردند. این خودرو ها تریلر ها را یدک کش کرده و مصالح ساختمانی، آب و سایر لوازم را در محوطه 1000 هکتاری حمل می کردند. AWV می تواند محموله ای تا 399 کیلوگرم (880 پوند) را حمل کند و یک تریلر با وزن کلی 750 کیلوگرم (1653 پوند) را یدک بکشد.

یکی از کارمندان Black & Veatch گفت که چنین پروژه بزرگی ممکن است کمی طول بکشد؛ بنابراین بارگیری وسایل نقلیه با مواد و ارسال آنها به مکان دیگری می تواند کار ها را آسان تر کند و زمان کار کارمندان را کاهش دهد. همچنین باعث می شود تا کارمندان بتوانند روی موضوعات دیگر کار کنند.

هوندا ادعا می کند که این وسیله نقلیه می تواند با یک بار شارژ تا هشت ساعت کار کند، حتی در محیط هایی با دمای بالا نیز این وسیله کار آمد خواهد بود. همچنین AWV از تعدادی حسگر برای ناوبری مثل GPS، رادار و LiDAR و دوربین های سه بعدی برای نظارت از راه دور استفاده می کند. هوندا می گوید که حتی با حداکثر ظرفیت بار، این خودرو بردی تا 27.9 مایل دارد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1103

به "هوندا جزئیاتی از جدیدترین خودرو اتوماتیک خود را به اشتراک گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندا جزئیاتی از جدیدترین خودرو اتوماتیک خود را به اشتراک گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید