ورود پلیس به بازار مرغ ، دستگیری 8 دلال

به گزارش مالزی ارزان، فرمانده انتظامی تهران عظیم از ورود پلیس به ماجرای احتکار و گرانفروشی مرغ خبرداد و اظهار داشت که از روز گذشته تا کنون هشت دلال عمده را نیز دستگیر نموده اند.

ورود پلیس به بازار مرغ ، دستگیری 8 دلال

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی دراین باره گفت: به دنبال نوسانات ایجاد شده در قیمت مرغ و کم یاب شدن آن در بعضی از مناطق از روز گذشته پلیس به این موضوع ورود نموده و به طور ویژه آنالیز آن را در دستورکار خود قرار داد که در جریان آن معین شد چند دلال باعث ایجاد نوسان در قیمت عرضه مرغ و اخلال در چرخه توزیع شده اند.

وی با اشاره به شناسایی این دلالان گفت: با هماهنگی قضایی، ماموران هشت نفر از این دلالان را در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با بیان اینکه این دلالان مرغ زنده را با قیمت خیلی پایین از مرغداران خریداری نموده و با قیمت بالا به فروش می رساندند، گفت: همین موضوع سبب نایاب شدن و گران شدن قیمت مرغ در بعضی از مناطق شده بود.

رحیمی با بیان اینکه هشت متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، به ایسنا گفت: پلیس تا سرانجام اسفند وتا سرانجام نوروز و تا هرزمان دیگری که احتیاج باشد براین فضا نظارت نموده و با دلالان و سودجویان برخورد خواهد نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 745

به "ورود پلیس به بازار مرغ ، دستگیری 8 دلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پلیس به بازار مرغ ، دستگیری 8 دلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید