پارک های گردشگری بندر چارک سامان دهی می شوند

به گزارش مالزی ارزان، جلسه ستاد خدمات سفر بخش شیبکوه بندرلنگه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، امام آدینه اهل تسنن، امام آدینه اهل تشیع، بخشدار و شهردار شیبکوه، شهردار چارک و جمعی از مسئولان این بخش در راستای سفرهای ایمن و مسئولانه برگزار گردید.

پارک های گردشگری بندر چارک سامان دهی می شوند

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، سهراب بناوند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان روز سه شنبه 17 اسفندماه 1400 در این جلسه با تأکید بر سفرهای ایمن و مسئولانه به کیش گفت: حجم زیادی از مسافران از بندر چارک برای سفر به جزیره کیش با وسیله شخصی عبور می نمایند که لزوم برنامه ریزی صحیح و آمادگی هر چه بهتر برای خدمات رسانی مطلوب را می طلبد.

او اضافه کرد: به همین دلیل و برای رفاه حال گردشگران ورودی به بندر چارک، با همکاری شهرداری پارک های گردشگری سامان دهی می گردد.

بناوند از راه اندازی کمپ راهنمایان گردشگران در ورودی شهر چارک اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به پیش بینی شرایط نامساعد جوی در ایام نوروز اماکنی برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران نوروزی در شهر چارک در نظر گرفته شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1220

به "پارک های گردشگری بندر چارک سامان دهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های گردشگری بندر چارک سامان دهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید