پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند

به گزارش مالزی ارزان، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند.

پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند

روح الله حسین زاده در پنجمین همایش سراسری افق تحول که با حضور مدیران پایگاه های میراث ملی و جهانی در محل سالن آمفی تئاتر این وزارتخانه برگزار گردید، با بیان این مطلب اضافه نمود: امیدواریم این نشست منشا خیر و برکت باشد و دستاوردهای خوبی در پی داشته باشد، چرا که پایگاه های جهانی و ملی ویترین مالی و فرهنگی وزارتخانه هستند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی افزود: این شرکت به عنوان بازوی وزارت میراث فرهنگی آماده همکاری با مدیران پایگاه ها است و یکی از موضوعاتی که می توانیم با هم همکاری داشته باشیم در حوزه فراوری محتوا است.

او اضافه نمود: ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی در فضاهای محیطی پایگاه ها یکی دیگر از مواردی است که می توانیم با هم همکاری داشته باشیم، سازوکار این فعالیت فراهم شده و کاملا می توانیم در این باره همکاری نتیجه بخش داشته باشیم.

حسین زاده ادامه داد: ایجاد و نصب تابلوهای چندزبانه معرفی آثار در پایگاه های جهانی، ایجاد تابلو و نقشه راهنمای معرفی آثار تاریخی و محوطه های ملی و جهانی، مشارکت در ساخت سرویس های بهداشتی، تدوین بسته های سرمایه گذاری ایجاد بازارچه های دائم و موقت صنایع دستی، راه اندازی سیستم های حفاظتی و ساخت مخزن امن، تجهیز پایگاه ها به سیستم فروش بلیت الکترونیک و... از دیگر محورهای همکاری این شرکت با مدیران پایگاه های ملی و جهانی بشمار می رود.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1311

به "پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند" امتیاز دهید

2 کاربر به "پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید