چری از کراس اور برقی تازه خود پرده برداشت

به گزارش مالزی ارزان، چری اعلام نمود که پیش فروش SUV کاملاً نو و الکتریکی خود، به نام eQ 7 را از 7 آگوست شروع خواهد نمود. اولین دسته از چری eQ 7، در 12 جولای از خط فراوری خارج شد.

چری از کراس اور برقی تازه خود پرده برداشت

به گزارش خبرآنلاین، eQ 7 بر اساس پلت فرم تماما آلومینیومی چری طراحی شده و وزن کلی فریم، 30 درصد کاهش یافته و چگالی توان آن 35 درصد افزایش یافته است.

چری eQ 7 از نظر طراحی، شبیه به سایر محصولات برقی این برند و زیرمجموعه آن، یعنی جتور است. چراغ باریکی که در بالا قرار گرفته، نقش دیلایت را بازی می نماید. چراغ های اصلی در قالبی مثلثی شکل جای گرفته اند.

نمای پشتی کاملا مشابه کراس اور برقی قبلی این برند، یعنی eQ 5 است. طبق معمول، چری در بحث نوشته های پشت خودرو، ضعیف و نامتوازن عمل نموده است. نمای جانبی eQ 7 از برجستگی و فرورفتگی های روانی برخوردار است.

کابین چری eQ 7 هم با مدل eQ 5 نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه 24.6 اینچی است که از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی 12.3 اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می نماید که eQ 7، اولین شاسی بلند سایز میانه است که به صفحه نمایش دوگانه 24.6 اینچی در چین مجهز شده است.

برای ایمنی، داخل کابین مجهز به حداکثر 10 کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها و سیستم کمکی راننده پیشرفته است که 14 عملکرد ایمنی فعال از جمله کروز کنترل تطبیقی، حرکت بین خطوط، نقطه کور و هشدار خستگی راننده و... را ارائه می نماید.

علاوه بر این، صندلی ها می توانند به صورت الکترونیکی تنظیم شوند و از گرمایش، تهویه و ماساژ پشتیبانی نمایند.

چری eQ 7 از دیفرانسیل عقب استفاده می نماید. پیشرانه برقی نصب شده، 207 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور خروجی دارد. حداکثر سرعت آن به 180 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

پکیج باتری، دو محدوده حرکتی الکتریکی خالص (NEDC) 512 کیلومتری و 650 کیلومتری را ارائه می دهد. هر دو عملکرد شارژ آهسته و سریع پشتیبانی و می توانند از 30٪ تا 80٪، فقط در 30 دقیقه شارژ شوند.

در نمایندگی های سراسر چین، محدوده قیمت پیش فروش بین 18100 تا 28000 دلار خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1467

به "چری از کراس اور برقی تازه خود پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چری از کراس اور برقی تازه خود پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید