کرمانشاه میزبان جشن آخرین نوروز سده چهاردهم

به گزارش مالزی ارزان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: شهر های راستا گردشگری تاریخ و تمدن، میزبان برگزاری جشن آخرین نوروز سده چهاردهم شدند.

کرمانشاه میزبان جشن آخرین نوروز سده چهاردهم

به گزارش ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در حاشیه جلسه اجرایی جهت گردشگری تاریخ و تمدن ایران که در سنندج در حال اجراست گفت: معاون ارتباطات دفتر ملی یونسکو از میزبانی تهران و شهر های عضو این جهت در برگزاری آخرین رویداد نوروزی قرن چهاردهم خبر داده است.

او گفت: بر اساس آخرین تصمیم یونسکو، 25 و 26 فروردین 1400 تهران، بیست و هفتم همدان، 28 و 29 فروردین نیز کرمانشاه و سنندج میزبان آخرین رویداد نوروزی سده چهاردهم خواهند بود.

عبدالمالکی ادامه داد: برگزاری اجلاس دبیران کشور های نوروز در حاشیه این برنامه، رونمایی از نشان نوروز و کتاب محور گردشگری جهت تاریخ و تمدن ایران، اختصاص گزارش اختصاصی ماهنامه پیغام ملی یونسکو به این موضوع که در 195 کشور جهان توزیع می گردد از دیگر برنامه های آن خواهد بود.

او اضافه نمود:به زودی ستاد بزرگداشت نوروز تشکیل می گردد و شورای سیاست گذاری با حضور دبیرکل دفتر ملی یونسکو و شهرداران تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج، سازمان اکو، وزارت خارجه، میراث فرهنگی و وزارت کشور شکل خواهد گرفت که بر ایجاد صحیح جهت گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور دلالت دارد.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 418

به "کرمانشاه میزبان جشن آخرین نوروز سده چهاردهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه میزبان جشن آخرین نوروز سده چهاردهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید