گاو زنده روی صحنه تماشاگران را در تهران خنداند

به گزارش مالزی ارزان، هفتمین برنامه خنده در صحنه با نمایشنامه خوانی گاو زنده به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گیلانپور در تماشاخانه مهر برگزار گردید.

گاو زنده روی صحنه تماشاگران را در تهران خنداند

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی حوزه هنری، خنده در صحنه هفتمین اجرای خود را پشت سر گذاشت. این رویداد که با اجرای آثار ادبیات نمایشی طنز به همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار می گردد با مدیریت و کارگردانی علیرضا گیلانپور پی گیری می گردد.

گیلانپور در خصوص هفتمین تجربه خود در این رویداد گفت: هفتمین برنامه خنده در صحنه با نمایشنامه خوانی طنز گاو زنده برگزار گردید. در این نمایشنامه خوانی فریبا دستوار، حمیدرضا مرادی و مریم حیدری به ایفای نقش پرداختند. بعلاوه موسیقی زنده این نمایشنامه خوانی را حسین کوشکانی برعهده دارد.

وی که یکی از نقش خوان های این نمایشنامه خوانی بود اضافه کرد: گاو زنده نمایشنامه ای است که با مضامین طنز به نوعی تلنگری به مخاطب درگیر روزمرگی امروز می زند تا علاوه بر لبخندی که بر لب وی می نشاند فکر و اندیشه اش را نسبت به دنیای پیرامون و شیوه زندگی خویش وسوسه و فعال کند.

گیلانپور در ادامه با قدردانی از عباس حسین نژاد، مدیر رفتر طنز حوزه هنری بخاطر حمایت هایش از ادبیات نمایشی طنز و برنامه خنده در صحنه اضافه کرد: گاو زنده2 نیز آماده تمرین برای نمایشنامه خوانی است که در صورت دریافت موافقت و تایید مدیریت دفتر طنز حوزه هنری در برنامه های آینده اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تغییر ساعت اجرای برنامه خنده در صحنه و تاثیر آن روی مقدار مخاطب گفت: پیش از این خنده در صحنه ساعت 18 اجرا می شد و با استقبال بی نظیری معمولا از سوی مخاطب روبرو می شد اما با تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال و تغییر ساعت اجرای این برنامه به 17 شاهد اندکی ریزش در مخاطب بودیم که به در برنامه های آینده برای برطرف این نقصان تمهیداتی خواهیم اندیشید.

گیلانپور اضافه کرد: پیش از این جلسات نمایشنامه خوانی خنده در صحنه که تا به امروز هفت جلسه آن برگزار گردیده با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان حرفه ای تئاتر روبه رو شده بود؛ بطوریکه در هر جلسه 70 تا 90 نفر تماشاگر پر و پاقرس تئاتر در سالن حضور داشتند. این مقدار استقبال بخاطر مهارت نقش خوانان، توانایی بیانی نقش خوانان برنامه خنده در صحنه است؛ چراکه نقش خوانان این جلسات از هنرمندان حرفه ای تئاتر هستند و توانایی این را دارند که مخاطبان را به خود جذب نمایند.

وی در خاتمه گفت: خنده در صحنه با حمایت های دفتر طنز حوزه هنری و مدیریت عباس حسین نژاد در نظر دارد در آینده ای نزدیک اجراهای خود را توسعه دهد و شاید به اجرای صحنه ای نیز به زودی ورود کند.

بر اساس این گزارش، هفتمین برنامه خنده در صحنه با نمایشنامه خوانی گاو زنده به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گیلانپور عصر 18 اردیبهشت در تماشاخانه مهر با نقش خوانی فریبا دستوار، حمیدرضا مرادی، مریم حیدری و علیرضا گیلانپور برگزار گردید.

با 40 نمایشنامه و 30 کتاب تئوری در نمایشگاه منتظر اهالی نمایش هستیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1431

به "گاو زنده روی صحنه تماشاگران را در تهران خنداند" امتیاز دهید

1 کاربر به "گاو زنده روی صحنه تماشاگران را در تهران خنداند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاو زنده روی صحنه تماشاگران را در تهران خنداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید