100 هزار دلار جایزه برای پیدا کردن باگ های امنیتی بازی Valorant

به گزارش مالزی ارزان، همانطور که احتمالا می دانید، جلوگیری از تقلب برای شرکت بازی سازی Riot Games حسابی مهم است؛ طوری که اگر قصد داشته باشید League of Legends بازی کنید، باید با فعال بودن همیشگی نرم افزار ضد تقلب شرکت Riot Games روی کامپیوترتان کنار بیایید. این موضوع برای جدیدترین بازی این شرکت هم صدق می نماید. بازی Valorant در حال حاضر به صورت آزمایشی برای تعدادی از افراد در دسترس است و قرار است به زودی رسما عرضه گردد. امنیت این بازی هم آنقدر برای سازندگانش مهم است که نرم افزار ضد تقلب Riot Vanguard را برای این بازی هم استفاده نموده و جایزه پیدا کردن باگ های آن را به 100 هزار دلار افزایش داده اند.

100 هزار دلار جایزه برای پیدا کردن باگ های امنیتی بازی Valorant

جایزه پیدا کردن باگ در نرم افزار ضد تقلب Riot Vanguard سال ها پیش برای بازی League of Legends تخصیص داده شده بود. این جایزه در راستای حل سریعتر مسائل امنیتی بازی Valorant و عرضه آن، بزرگتر و بیشتر شده است.

کسانی که فکر می نمایند باگ تازه ای در نرم افزار Riot Vanguard پیدا نموده اند، می توانند آن را به شرکت Riot Games گزارش دهند و با توجه به اهمیت باگ، از 250 دلار تا 100 هزار دلار جایزه بگیرند. جایزه 100 هزار دلاری برای حفره های امنیتی مهمی در نظر گرفته شده است که به یاری آن ها می توان بدون دخالت کاربر اطلاعات کاربری آن ها را به دست آورد.

با توجه به سطح اهمیت حفره امنیتی کشف شده، می توان جایزه هایی 250 هزار دلاری، 35 هزار دلاری، 50 هزار دلاری یا 75 هزار دلاری هم دریافت کرد. شرکت Riot Games می گوید که از زمان راه اندازی این برنامه، بیش از 2 میلیون دلار جایزه به افراد پرداخت نموده است.

نرم افزار ضد تقلب Riot Vanguard در سطح کرنل و به وسیله نصب یک درایور سخت افزاری اجرا می گردد و این موضوع، نگرانی های متعددی را برای بازی نماینده ها به وجود آورده است؛ چون این نرم افزار می توانند اساسا به همه چیز کامپیوتر و سخت افزار آن دسترسی مستقیم داشته باشد. با این حال، شرکت Riot Games می گوید که حفظ امنیت بازی نماینده ها و جلوگیری از تقلب اولویت بسیار بالایی برای آن ها دارد و اگر نرم افزار را در حالت عادی اجرا نمایند، یک کد تقلب که با سطح دسترسی بالاتری اجرا گردد، می تواند آن را دور بزند.

شرکت بازی سازی Riot Games با بازی جدیدش یعنی Valorant می خواهد هواداران بازی های اکشن اول شخص را به سمت خود جذب کند و با توجه به آنچه از بازی دیده ایم، می توانیم به جرات بگوییم که Riot Games از پس ساخت یک بازی بسیار خوب برآمده است.

بازی Valorant با ادغام کانتر استرایک و اورواچ تجربه ای جدید و در عین حال آشنا ارایه داده است و این ظرفیت را دارد تا به یکی از بزرگترین بازی های جهان تبدیل گردد؛ مخصوصا که پشتیبانی و حمایت شرکت سازنده League of Legends را به یدک می کشد.

اگر می خواهید در نرم افزار Riot Vanguard باگ پیدا کنید، به صفحه مخصوص آن در وب سایت Hackerone بروید.

منبع: گیم اسپات

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 189

به "100 هزار دلار جایزه برای پیدا کردن باگ های امنیتی بازی Valorant" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار دلار جایزه برای پیدا کردن باگ های امنیتی بازی Valorant"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید