استخدام بازرسان مالیاتی با اجازه حمل سلاح در آمریکا

به گزارش مالزی ارزان، یک شرکت خدمات داخلی زیر مجموعه وزارت خزانه داری آمریکا، مجریان مالیاتی با اجازه حمل سلاح گرم و تیراندازی استخدام می کند.

استخدام بازرسان مالیاتی با اجازه حمل سلاح در آمریکا

شرکت خدمات درآمد داخلی آمریکا (IRS) یک آگهی شغلی را منتشر کرده است و در آن نیروهایی را استخدام می کند که برای جمع آوران مالیات به آن ها اجازه حمل سلاح گرم و همچنین اجازه تیراندازی داده است.

به گزارش آرتی، این آگهی غوغایی را برانگیخت که ارتشی از مجریان مالیاتی که آمریکایی های طبقه میانه و مشاغل کوچک را هدف قرار می دهند، تحت قانون نو کاهش تورم جو بایدن رئیس حمهور این کشور تشکیل شده است.

شرکت خدمات درآمد داخلی (Internal Revenue Service) سازمان دولتی و اداره زیرمجموعه وزارت خزانه داری آمریکا است، که وظیفه خدمات درآمد حکومت فدرال آمریکا را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

  • ادعای بایدن: اقتصاد آمریکا وارد رکود نشده است

با شروع اعتراضات و واکنش ها به این آگهی شرکت IRS، فهرست ظاهراً آفلاین شد و دوباره ویرایش شد تا متن آن اصلاح و حذف شود، اما IRS این را رد می کند.

فاکس بیزینس گزارش داد که این آگهی حذف نشده است.

اقدام نو بایدن موجی از اعتراضات را به همراه داشت. کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا مدعی است که بایدن از این اقدام برای تشکیل ارتش از جمع آوران مالیات استفاده می کند.

دیگران همچنین اعلام کرده اند که در محدودیت های حمل سلاح و ممنوعیت اخیر برای تفنگ های AR-15 که به عنوان سلاح های جنگی توصیف می شود، IRS مستثنی شده است.

در پی گزارش هایی درباره این که اقتصاد آمریکا در 3 ماه نخست امسال، 1.6 درصد کوچک شده است، شرکت های بزرگ آمریکایی از بیم تورم فزاینده که ممکن است اقتصاد آمریکا را به رکود بکشاند، هزاران تن از کارکنانشان را اخراج کرده اند.

خبرنگاران بین الملل اقتصاد بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1310

به "استخدام بازرسان مالیاتی با اجازه حمل سلاح در آمریکا" امتیاز دهید

2 کاربر به "استخدام بازرسان مالیاتی با اجازه حمل سلاح در آمریکا" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام بازرسان مالیاتی با اجازه حمل سلاح در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید