اعلام آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه اجاره مسکن

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران : مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ثبت نام متقاضیان وام ودیعه اجاره مسکن تا 9 مرداد و منحصرا به وسیله سامانه 300073640 ادامه دارد.

اعلام آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه اجاره مسکن

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویداد 24 ،علی اصغر کاظمی، اظهار کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن، ثبت نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان از ساعت 10 صبح روز شنبه 4 مرداد با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی 300073640 به وسیله تلفن همراه شخصی شروع شده است، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام در ساعت 24 روز پنج شنبه 9 مردادماه به اتمام خواهد رسید.

کاظمی با بیان اینکه لازم است شماره تلفن همراه متقاضی که به وسیله آن پیامک ارسال می گردد به نام فرد متقاضی باشد، تاکید نمود: متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات به وسیله سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www. Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

وی پرداخت این تسهیلات را در قالب سه مدل 50، 30 و 15 میلیونی عنوان و اظهار کرد: اقساط وام 50 میلیونی برای تهرانی 540 هزار تومان، وام 30 میلیونی برای شهر های عظیم 325 هزار تومان و سایر شهر ها 16 میلیون تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نرخ سود این تسهیلات را 13 درصد اعلام نمود و گفت: مستأجر فقط سود این وام را پرداخت نموده و اصل وام سرانجام سال به بانک برگشت داده می گردد.

کاظمی توضیح داد: در دوره قرارداد صرفاً سود تسهیلات از سوی مستاجرین پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

کاظمی توضیح داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید شرایط مندرج در ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی از جمله داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال 1384 به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند، توضیح داد: کارگران و حقوق بگیران ثابت، (با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های 5 نفر ه و بیشتر)، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار مشمول دریافت این وام می شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 231

به "اعلام آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه اجاره مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین مهلت ثبت نام وام ودیعه اجاره مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید