اقدام مسکو برای مقابله با تهدیدات خصمانه همسایگان روسیه

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی بیان کرد که مسکو اقدامات لازم و ضروری را در راستای حصول اطمینان از تأمین امنیت خود در برابر اقدامات خصمانه و غیر قابل پیش بینی بسیاری از همسایگان روسیه به عمل می آورد.

اقدام مسکو برای مقابله با تهدیدات خصمانه همسایگان روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف گفت: روسیه در حال برداشتن تمام گامهای لازم در راستای تأمین امنیت خود در برابر اقدامات خصمانه و غیر قابل پیش بینی بسیاری از همسایگان خود است.

وی همچنین با اشاره به تاکید رئیس جمهور روسیه بر لزوم عادی سازی روابط با همسایگان این کشور تاکید نمود: همزمان، روسیه آماده شروع گفتگوهای محبت آمیز و کوشش برای عادی سازی روابط (با همسایگان خود) است.

پسکوف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات خصمانه اخیر اوکراین در برابر روسیه گفت: مدعیات خصمانه ای از سوی اوکراین به گوش ما می رسد. روسیه منشأ هراس نیست، روسیه مبتکر تحریم های مختلف نیست، روسیه مبتکر تجمع نیروهای نظامی در مرز (با اوکراین) و اقداماتی از این دست نیست. روسیه تنها به چنین اقداماتی پاسخ می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 872

به "اقدام مسکو برای مقابله با تهدیدات خصمانه همسایگان روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مسکو برای مقابله با تهدیدات خصمانه همسایگان روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید