امیدوار به بهبود شرایط هستیم ، سپاهان را بررسی کردیم

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران، رضا زرخانلی عصر آدینه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با سپاهان که با مساوی همراه بود، گفت: یک بازی فنی و خوبی از سوی دو تیم انجام شد، سپاهان در چند هفته اخیر نتایج خیلی خوبی کسب نموده و در جدول رتبه خوبی دارد و از لحاظ تاکتیکی تیم قابل احترام و از کادر فنی خوبی برخوردار است.

امیدوار به بهبود شرایط هستیم ، سپاهان را بررسی کردیم

وی با بیان اینکه سپاهان را بررسی نموده بودیم، اضافه نمود: با دیدگاه یک نمایش منطقی به اصفهان آمدیم، در آغاز بازی در نیمه زمین قرار داشتیم اما پس از زمان های آغازین بازی سپاهان را تحت فشار قرار گذاشتیم و عملکرد مناسبی از خودمان ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به بدشانسی تیمش در این بازی ادامه داد: یک پنالتی از دست دادیم چند فرصت در هر دو نیمه هدر دادیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم وگرنه می توانستیم برنده بازی باشیم. این پنج یا ششمین هفته ای است که در ثانیه های پایانی بازی برد را با تساوی عوض می کنیم.

وی توضیح داد: جمع امتیازات از دست رفته مان در بازی های اخیر به 10 امتیاز رسید، ما باید هم اکنون 32 امتیاز داشته باشیم اما از دست دادن پیروزی هایمان مانع از قرار گرفتن در جایگاه خوب برای ما شده است.

زرخانلی ابراز داشت: با پیروزی در ملاقات امروز می توانستیم خودمان را دو پله در جدول بالا ببریم و رتبه مان تک رقمی گردد اما کم تجربگی باعث شده نتایج دلخواهمان را کسب نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: به روزهای آینده امیدواریم و خودمان را بهتر می کنیم تا در جدول رده بندی شرایط مان را بهبود بخشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1203

به "امیدوار به بهبود شرایط هستیم ، سپاهان را بررسی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوار به بهبود شرایط هستیم ، سپاهان را بررسی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید