انریکه مورا با باقری ملاقات کرد

به گزارش مالزی ارزان، انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین با علی باقری، رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران ملاقات کرد.

انریکه مورا با باقری ملاقات کرد

به گزارش ایسنا، انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده آن در مذاکرات وین در صفحه توییتر خود درباره سفرش به تهران نوشته بود: دوباره به تهران می روم تا با علی باقری کنی و دیگر مقامات درباره مذاکرات وین و دیگر مسائل ملاقات کنم. کار در زمینه حل کردن اختلافات به جای مانده در این مذاکرات ادامه دارد.

پیشتر نورنیوز اعلام نموده بود، مورا سه شنبه هفته جاری برای ادامه مصاحبه با مسئولین جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر خواهد نمود. با توجه به نقش اتحادیه اروپا در زمینه مبادله دیدگاه های تهران و واشنگتن، سفر انریکه مورا به تهران می تواند گام جدیدی برای رایزنی های سازنده پیرامون موضوعات اندک، ولی مهمِ به جای مانده تلقی گردد.

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در گفت وگویی با روزنامه فایننشال تایمز مطرح نمود در پی یک راهکار میانه برای شکستن بن بست مذاکرات وین است که خطر بی نتیجه گذاشتن کوشش های بیش از یک ساله اتحادیه اروپا را برای انجام دادن یک توافق در بر دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1265

به "انریکه مورا با باقری ملاقات کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "انریکه مورا با باقری ملاقات کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه مورا با باقری ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید