این خودروی پرطرفدار دوباره عرضه شد

به گزارش مالزی ارزان، عرضه چندین دستگاه خودروی تندر 90 در مزایده ایران خودرو خبرساز شده است.

این خودروی پرطرفدار دوباره عرضه شد

به گزارش دیجیاتو؛ مزایده نو ایران خودرو شامل مدل های مختلفی می گردد که رنو تندر 90 در بین آن ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و در حین تعجب، باعث خوشحالی متقاضیان شده است. نام خودرو های متعددی در این مزایده به چشم می خورد، ولی حضور چندین دستگاه تندر 90 سروصدای بسیاری به پا نموده است.

نسخه های دستی و اتوماتیک این خودرو به ترتیب با قیمت 415 و 690 میلیون تومان در مزایده عرضه شده اند. مدت زمان زیادی از توقف فراوری خودرو های رنو تندر 90 می گذرد و حالا برای بسیاری افراد این سؤال مطرح شده که ایران خودرو این ماشین ها را از کجا آورده است؟! یعنی این همه مدت، خودرو های تندر 90 در پارکینگ ایران خودرو به جای مانده اند یا محصولات نوی فراوری شده است که از وجود آن بی اطلاع هستیم؟

نوترین مزایده ایران خودرو از روز چهارشنبه 7 دی ماه شروع شده است و تا روز یکشنبه (11 دی ماه) ادامه دارد. در این مزایده، بیش از 700 دستگاه خودروی آسیب دیده صفر و کارنموده عرضه شده اند و امکان بازدید از آن ها برای متقاضیان وجود دارد.

در هر صورت، مدل های دیگری به غیر از تندر 90 در مزایده ایران خودرو شرکت دارند. تارا اتوماتیک، هایما S 7، هایما S 5 اتوماتیک، دنا پلاس، پژو 207 ساده، وانت آریسان دوگانه سوز، پژو پارس با موتور TU 5 و XU 7، پژو 206 و... از دیگر خودرو های عرضه شده در مزایده آذرماه ایران خودرو هستند.

از بین خودرو های مذکور، پژو پارس با موتور TU 5 با قیمت 500 میلیون تومان و وانت آریسان دوگانه سوز با قیمت 210 میلیون تومان به مزایده گذاشته شده اند. هایما S 5 اتوماتیک نیز با برچسب 910 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مزایده نو ایران خودرو هیچ محدودیتی برای کدملی نداشته و متقاضی برای ثبت نام اینترنتی می تواند به سامانه مزایده ایران خودرو مراجعه کند. مهلت پیشنهاد قیمت برای خودرو های مزایده ای در بازه 7 الی 11 دی ماه (تا ساعت 12 شب) بوده و برندگان مزایده در تاریخ 12 دی ماه اعلام می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1376

به "این خودروی پرطرفدار دوباره عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی پرطرفدار دوباره عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید