پرورش ایده های تازه در کشور، مراکز نوآوری و خلاق در اصفهان گشایش می یابد

به گزارش مالزی ارزان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به اصفهان سفر کرد و با استقبال مسئولان استانی وارد این شهر شد.

پرورش ایده های تازه در کشور، مراکز نوآوری و خلاق در اصفهان گشایش می یابد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرک صنعتی جی مقصد نخست ستاری در این سفر است در این شهرک معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از شرکت های دانش بنیان آژین ابزار پارس، ماشین های بسته بندی اصفهان و البرز ماشین جی بازدید می نماید و با فناوران به تبادل نظر می نشیند تا با چالش های آنها آشنا گردد و اقدامات برای برطرف آنها سرعت گیرد .

دانشگاه اصفهان مقصد بعدی سفر ستاری است و فاز نخست ناحیه نوآوری و مرکز نوآوری لوازم خانگی ایران با حضور او گشایش می یابد. اقدامی که فراوری محصولات ایران ساخت را رونق می دهد. با گشایش ناحیه نوآوری در این دانشگاه جهت توسعه فعالیت های دانش بنیان و خلاق برای تیم ها هموار می گردد و ایده های خود را سریع تر به محصول تبدیل نمایند.

بعلاوه افتتاح اتاق کشت خوراک دام شرکت احیاگران قلب صنعت آسیا، افتتاح خط فراوری پارچه ملت بلون شرکت صدرا طرح و تجهیز اسپادانا در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هم همزمان با بهره برداری از برج فناوری اندیشه اصفهان در این سفر رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 902

به "پرورش ایده های تازه در کشور، مراکز نوآوری و خلاق در اصفهان گشایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش ایده های تازه در کشور، مراکز نوآوری و خلاق در اصفهان گشایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید