بجنورد، میزبان لیگ والیبال خراسان شمالی

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی از برگزاری لیگ والیبال استان در شهرستان بجنورد اطلاع داد.

بجنورد، میزبان لیگ والیبال خراسان شمالی

فرهاد قلی زاده، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری لیگ والیبال استان به میزبانی شهرستان بجنورد، اظهار کرد: در امسال شهرستان بجنورد میزبانی لیگ والیبال استان و داوری درجه سه را به عهده گرفته است که داوری درجه سه برگزار گردید.

وی با بیان اینکه لیگ والیبال برای دو گروه آقایان و بانوان برگزار می گردد، اضافه کرد: لیگ والیبال مذکور ویژه بزرگسالان است و به مدت سه ماه ادامه دارد.

رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی ادامه داد: هشت تیم بانوان در تاریخ 15 آبان ماه و هشت تیم آقایان در تاریخ یک آذر ماه در لیگ حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: در لیگ والیبال 16 تیم از تمام شهرستان های استان حضور دارند که در مجموع 320 نفر برای مسابقات لیگ حضور پیدا می نمایند.

قلی زاده با اشاره به برگزاری داوری درجه سه در بجنورد، گفت: بعلاوه شهرستان بجنورد میزبان داوری درجه سه در تاریخ 26 الی 30 مهر ماه بوده است که 22 نفر در این دوره شرکت کردند و از استان های اراک و مشهد نیز در دوره داوری حضور داشتند.

رئیس هیئت والیبال در سرانجام گفت: 9 ورزشکار والیبالیست خانم از استان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1069

به "بجنورد، میزبان لیگ والیبال خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بجنورد، میزبان لیگ والیبال خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید