بهترین پروتئین وی ایرانی

به گزارش مالزی ارزان، رپرتاژ آگهی - شاید تا به حال نام پروتئین وی WHEY را شنیده و تا حدودی از ساختار و ویژگی های آن آگاه باشید. ما در این مطلب ضمن معرفی این پروتئین سایتی را به شما معرفی می کنیم تا ضمن خرید پروتئین وی بتوانید با انواع پروتئین وی بخصوص پروتئین وی ایرانی آشنا شده و ویژگی های هر یک را بشناسید و با اطلاع از قیمت پروتئین وی، آن را به راحتی سفارش دهید.

بهترین پروتئین وی ایرانی

پروتئین وی تاثیر بسیار زیادی بر بدن داشته و در رشد عضلات بدن بسیار موثر است. اگر اولین بار است که تصمیم به خرید پروتئین وی گرفته اید، بهتر است تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

پروتئین وی چیست؟

پروتئین ماده ای مغذی است که بدن به آن احتیاج مبرم دارد و هر فردی با هر نوع شرایط سنی و فیزیک بدنی باید به طور روزانه مقدار معینی پروتئین دریافت نماید.

از نقش مهمی که پروتئین در بدن بازی می نماید نمی توان غافل شد. هر فرد پس از درمان های سخت و اعمال جراحی برای بازیافتن نیروی بدنی و گذراندن دوران نقاهت بدن به مصرف مقدار معینی از پروتئین به طور روزانه احتیاج دارد. همچنین پروتئین در ترمیم سلول های بدن، بازسازی عضلات و استخوان ها موثر است و تاثیر بسیار زیادی در فرآیند سوخت و ساز بدن خواهد داشت.

پروتئین وی از چه چیزی تهیه می شود؟

حتما تا به حال آبی را مشاهده نموده اید که درون سطل ماست وجود دارد. این آب همان پروتئین وی است. آبی که در فرآیند فراوری پنیر وجود دارد نیز همین پروتئین وی است که به طور کل از شیر فراوری می شود و در بخش مایع آن واقع شده است. در حال حاضر از این ماده استفاده نموده و با فرآیندی که روی آن انجام می شود، محصولی با عنوان پروتئین وی تهیه می شود.

با استفاده از این مکمل می توانید احتیاجهای بدن خود را نسبت به پروتئین تامین نمایید. به همین دلیل افرادی که به صورت حرفه ای ورزش خاصی را دنبال می کنند و یا به ورزش بدنسازی مشغولند، برای عضله سازی و تقویت نیروی بدنی از مکمل های پروتئین استفاده می کنند که صد البته یکی از آن ها پروتئین وی ایرانی است.

با ویژگی های پروتئین وی آشنا شوید

پروتئین وی به راحتی در سیستم گوارشی بدن هضم می شود؛ بنابراین می توانید بدون دغدغه از آن برای تامین پروتئین مورد احتیاج بدن خود بهره ببرید. در این پروتئین به اندازه بسیار زیادی لوسین وجود دارد؛ لوسین در واقع نوعی از آمینواسید است که باعث حجم دهی به عضلات می شود. فرایند عضله سازی انواع پروتئین وی در بدن به این صورت است که سنتز پروتئین عضلانی انجام شده و به حجم دهی عضلات یاری می نماید.

از دیگر ویژگی هایی که در انواع پروتئین وی وجود دارد آن است که به جهت وجود اسیدهای آمینه سیستم ایمنی بدن تقویت شده و می تواند از بروز انواع سرطان در بدن جلوگیری نماید. همچنین اگر استرس دارید و در طی روز ریزه خواری و به اصطلاح دنبال خوردن هله هوله هستید، استفاده از پروتئین وی می تواند با کاهش دادن احساس گرسنگی به شما یاری کند تا این حالت را به راحتی در خود مدیریت نمایید.

علاوه بر این موارد نتایج تحقیقات پزشکی نشان داده بیشتر افرادی که به بیماری دچارند و بیماریشان موجب می شود تا وزن زیادی را از دست بدهند، این پروتئین توانسته فرایند از دست دادن وزن را بسیار کُند نماید.

معرفی انواع پروتئین وی

ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع پروتئین وی که امروزه در بازار موجود است آشنا کنیم تا چنانچه قصد خرید پروتئین وی دارید نسبت به احتیاج بدن خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • پروتئین وی ایزوله Whey Protein Isolate

این نوع از پروتئین خالص ترین نوع پروتئین وی است که می توانید از آن برای دریافت پروتئین به میزان بسیار بیشتر استفاده نمایید. در پروتئین ایزوله وی علاوه بر وجود کالری زیاد، مقدار چربی و لاکتوز بسیار کمتری وجود دارد و اگر از جمله افرادی هستید که دریافت و هضم لاکتوز برایتان سخت است می توانید از این نوع پروتئین وی استفاده نمایید. همچنین این محصول علاوه بر یاری به رشد ماهیچه ها برای افرادی که دارای رژیم لاغری هستند و نمی خواهند اضافه وزن پیدا کنند بسیار مفید خواهد بود. به همین جهت پروتئین ایزوله یکی از گران ترین مکمل های پروتئینی به شمار می آید.

  • پروتئین وی کنستانتره Whey Protein Concentrate

این نوع از پروتئین وی از 70 تا 80 درصد پروتئین برخوردار می باشد و حاوی چربی و کربوهیدرات است. این نوع پروتئین از شیر ارگانیک تهیه شده و عاری از هرگونه هورمون، آفت کش ها و همچنین ترکیبات مصنوعی می باشد، ضمن آن که از طعم و مزه بسیار بهتری نیز برخوردار است. بنابراین اگر قصد خرید پروتئین وی دارید ما نوع کنستانتره آن را به شما پیشنهاد می کنیم که نسبت به نوع ایزوله آن از پروتئین بیشتری نیز برخوردار است.

  • پروتئین وی هیدرولیزه Whey Protein Hydrolysate

در بین انواع پروتئین وی نوع دیگری نیز وجود دارد که به پروتئین هیدرولیزه معروف است. پروتئین هایی که پیشتر به آن ها اشاره نمودیم از آب پنیر که منبع پروتئین وی است تهیه می شود؛ اما نوع هیدرولیزه آن به طور مستقیم از شیر فراوری می شود. از ویژگی های این پروتئین می توان به هضم آسان آن اشاره نمود. همچنین اگر به فکر خرید پروتئین وی هستید که از میزان لاکتوز کمتری برخوردار باشد این محصول مانند پروتئین ایزوله بسیار مناسب شما خواهد بود. پروتئین وی هیدرولیزه سرشار از آمینو اسید است و ورزشکاران می توانند برای عضله سازی و حجم دهی از این محصول استفاده کنند.

باهمانه مرجعی برای خرید بهترین پروتئین وی

در ادامه شما را با سایت باهمانه آشنا خواهیم کرد. شما در این فروشگاه می توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را بیابید. تیم باهمانه در برهه ای خاص به این نتیجه رسید که برای تامین محصولات آرایشی و بهداشتی هموطنان خود که ممکن است دسترسی آسانی به این محصولات نداشته باشند، باید نسبت به ایجاد سایت اقدام نماید. در فروشگاه آنلاین باهمانه محصولات مراقبت از بدن نیز ارائه شده است.

اما نکته مهم در خصوص فروشگاه باهمانه این است که فعالیت خود را تنها منحصر به فروش محصولات آرایشی بهداشتی ننموده و شما می توانید سایر محصولات مانند انواع پروتئین وی را از این مجموعه تهیه نمایید. اگر به صورت حرفه ای بدنسازی می کنید و یا در سایر رشته های ورزشی به صورت حرفه ای فعالیت دارید، جهت تامین پروتئین مورد احتیاج بدن خود احتیاج به خرید پروتئین وی دارید. این فروشگاه انواع پروتئین وی ایرانی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده که با شناخت فیزیک بدنی خود و مشورت با بخش پشتیبانی این سایت ضمن اطلاع از قیمت پروتئین وی می توانند نسبت به خرید پروتئین وی در انواع مختلف اقدام کنند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 464

به "بهترین پروتئین وی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پروتئین وی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید