تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست ، آمار 3 میلیونی سال گذشته صحت ندارد

به گزارش مالزی ارزان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از اقدامات مشترک آموزش و پرورش شهر تهران با مراکز خیریه فعال در حوزه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهر تهران اطلاع داد.

تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست ، آمار 3 میلیونی سال گذشته صحت ندارد

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران اظهار کرد: آمار اعلام شده سال گذشته که گفته شد 3 میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد و بخش زیادی از آن مربوط به تهران است، آمار درستی نیست و من این آمار را قبول ندارم.

وی توضیح داد: آموزش و پرورش شهر تهران همکاری خوبی با مراکز خیریه مرتبط و فعال در حوزه بچه ها و دانش آموزان بازمانده از تحصیل دارد و کوشش می کنیم در آموزش و پرورش با مشارکت این مجموعه ها دانش آموزان بازمانده را به چرخه آموزش برگردانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه نمود: تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست و شناسایی و بازگرداندن آن ها به فضای مجازی این افراد جزو اولویت های اصلی ما محسوب می گردد.

فولادوند بعلاوه اعلام کرد: برطرف مسائل احتمالی که باعث ترک تحصیل و دور ماندن بعضی از دانش آموزان فوق شده است از اقدامات مهمی است که ما در آموزش و پرورش شهر تهران و با برنامه ویژه در این راستا با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

لازم به ذکر است بعضی از خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی به طور مشترک و همزمان در سال گذشته آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را بیش از 3 میلیون نفر اعلام نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1041

به "تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست ، آمار 3 میلیونی سال گذشته صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل زیاد نیست ، آمار 3 میلیونی سال گذشته صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید